coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اولین تماس تصویری با اینترنت استارلینک ؛ اتصال مستقیم دو گوشی به استارلینک

شرکت اسپیس ایکس یک ویدئوی جذاب از اولین تماس تصویری با اینترنت استارلینک منتشر کرده که در آن دو گوشی به صورت مستقیم و بدون تجهیزات به استارلینک متصل شده‌اند.

می‌دانیم که برای اتصال به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک لازم است که حتماً تجهیزات سخت‌افزاری لازم شامل دیش ماهواره، گیرنده سیگنال و غیره را داشته باشید. اما ایلان ماسک برنامه جدیدی پیش گرفته که براساس آن قرار است همه دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی موبایل بدون تچهیزات سخت‌افزاری و به صورت مستقیم به اینترنت استارلینک متصل شوند.

شرکت اسپیس ایکس که تحت مالکیت ایلان ماسک قرار دارد، مدتها قبل به دستور ماسک، در چندین مرحله ماهواره‌های مرتبط با اینترنت مستقیم استارلینک که به اختصار «Direct to Cell» نامیده می‌شود را به فضا فرستاد و حتی چندی پیش اولین پست در ایکس را نیز به صورت مستقیم بوسیله استارلینک منتشر کرد؛ البته این پست در صفحه ایلان ماسک منتشر شده بود. حال اسپیس‌ایکس ویدئویی جدید از اتصال مستقیم دو گوشی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک منتشر کرده که موفق به تماس تصویری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: گزارش SpeedTest از سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024

نخستین تماس تصویری با اینترنت استارلینک برقرار شد

اولین تماس تصویری با اینترنت ماهواره‌ای استارلینک توسط اسپیس ایکس و با همکاری که با اپراتور T-Mobile داشته است برقرار شد. ارتباط دو طرفه دو گوشی با اینترنت استارلینک قطعاً آینده درخشانی را در متصور می‌کند که بدون هیچگونه تجهیزاتی بتوان به اینترنت ماهواره‌ای پرسرعت و بدون محدودیت دست یافت. البته این مهم برای ایران دور از انتظار است و احتمالاً هیچگاه رنگ این اینترنت را نخواهیم دید.

در ویدئوی پایین نحوه ارتباط و تماس ویدئویی از اینترنت استارلینک را مشاهده می‌کنید:

این اتصال بوسیله ماهواره‌های اینترنتی سرویس اینترنت Direct to Cell برقرار شده که بارها و در چندین مرحله به سمت فضا فرستاده شده‌اند. به نظر می‌رسد که روند اتصال به این اینترنت در آینده فراگیر شده و اسپیس‌ایکس و ایلان ماسک مورد تحسین قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ارتباط مستقیم به اینترنت استارلینک چیست؟ آیا این اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت در ایران هم فعال خواهد شد؟ منتظر نقطه نطرات شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر