coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایلان ماسک تائید کرد رقیب پلتفرم یوتیوب را می‌سازد

مدیر عامل شرکت ایکس رسما اعلام کرد که نرم‌افزار جدید ویدیومحور این پلتفرم به زودی برای تلویزیون‌های هوشمند عرضه خواهد شد. با تائید ماسک به زودی شاهد تولد رقیب جدی پلتفرم یوتیوب خواهیم بود.شبکه اجتماعی ایکس که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، قصد دارد به زودی نرم‌افزار ویدیومحور اختصاصی خود را برای تلویزیون‌های هوشمند عرضه کند. تحلیل‌گران معتقدند که این اپلیکیشن به عنوان یک رقیب مستقیم برای نسخه تلویزیونی یوتیوب ظاهر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 


رقیب پلتفرم یوتیوب متولد می‌شود

لیندا یاکارینو، مدیرعامل شرکت ایکس، در یک اعلامیه جدید اظهار داشت که این اپلیکیشن جدید به تلویزیون هوشمند شما محتوای پرطرفدار و جذاب را می‌آورد. او بیان کرد که رابط کاربری اپلیکیشن جدید ایکس تقریباً شبیه به پلتفرم یوتیوب است، همانطور که انتظار می‌رفت.
نرم‌افزار جدید ایکس دارای یک الگوریتم ویژه برای شناسایی ویدیوهای محبوب و روز است تا کاربران همیشه به جدیدترین و مهم‌ترین محتواها دسترسی داشته باشند. این نرم‌افزار از طریق هوش مصنوعی ویدیوها را بر اساس موضوعات دسته‌بندی می‌کند.
همچنین اپلیکیشن ویدیومحور ایکس از قابلیت “مشاهده چندگانه” پشتیبانی می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند ویدیوها را به طور همزمان بر روی گوشی و تلویزیون پخش کنند.
یاکارینو اظهار کرد که نرم‌افزار جدید شامل یک سیستم جستجوی بهبودیافته برای ویدیوها است و در نهایت به اکثر تلویزیون‌ها ارائه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه این اپلیکیشن هنوز اعلام نشده، اما یاکارینو اعلام کرده است که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.
قبلاً ایلان ماسک اظهار کرده بود که او و یاکارینو قصد دارند ایکس را به یک پلتفرم متمرکز بر روی ویدیو تبدیل کنند. از زمان فروش به ایلان ماسک، این شبکه میزبان تعداد زیادی برنامه ویدیویی اختصاصی شده است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر