coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ فایوجی (Galaxy Z Flip 5G) منتشر شد

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ فایوجی منتشر شد. این گوشی یکی از محبوب‌های قدیمی بازار تاشوهای سامسونگ است که با اندروید 10 وارد بازار شد.

سامسونگ انتشار وصله امنیتی می 2024 برای سری گلکسی زد فلیپ را با جدیدترین عضو این مجموعه یعنی گلکسی زد فلیپ 5 آغاز کرد. پس از آن، این آپدیت امنیتی را در دسترس کاربران گلکسی زد فلیپ 4 قرار داد. دستگاه بعدی که مجوز دریافت این به‌روزرسانی را به دست آورد، Galaxy Z Flip 3 بود. و اکنون، پچ امنیتی مه 2024 برای گوشی Galaxy Z Flip 5G منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ فایوجی

سامسونگ، آپدیت امنیتی مه 2024 را برای نسخه قفل شده گوشی گلکسی Z Flip 5G (با شماره مدل SM-F707U) در ایالات متحده منتشر کرده است. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری که آخرین به‌روزرسانی امنیتی سامسونگ است، ورژن سیستم‌ گوشی را به F707USQS8IXE2 تغییر می‌دهد و 45 مشکل امنیتی را برطرف می‌کند.

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ فایوجی
Galaxy Z Flip 5G

برای دریافت این به‌روزرسانی کافی است که به منوی تنظیمات بروید و با کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید برای دسترسی به این آپدیت، فایل آن را از پایگاه وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید. پیش از نصب آپدیت به صورت دستی، حتما از اطلاعات و داده‌های خود یک بک‌آپ تهیه کنید.

اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5G را با اندروید 10 روانه بازار کرد. این شرکت طبق قول خود، سه به‌روزرسانی اصلی اندروید را برای این دستگاه تاشو عرضه کرده و اکنون دارندگان آن از اندروید 13 استفاده می‌کنند. البته اگر مشتاق هستید که قابلیت‌های جدید و پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) را دریافت کنید، باید گوشی جدیدی (ترجیحا گلکسی زد فلیپ 5) تهیه کنید؛ چرا که در گلکسی زد فلیپ فایوجی خبری از هوش مصنوعی نخواهد بود. برای این کار، Galaxy Z Flip 5 یک انتخاب عالی است. البته می‌توانید تا تاریخ 10 جولای 2024 صبر کنید تا عضو جدید این سری از تاشوهای سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip 6 به بازار بیاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر