coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت انواع مدل های خودرو پیکان خرداد 1403 ؛ قیمت روز پیکان و پیکان وانت

نوبتی هم که باشد، نوبت یکی از خودروهای خاطره‌انگیز ایران است که سالهاست در جاده‌های کشور آمدوشد دارد. جدیدترین قیمت انواع مدل های خودرو پیکان خرداد 1403 در جدول مخصوص منتشر شده است.

قیمت انواع مدل های خودرو پیکان خرداد 1403 از پیکان سدان گرفته تا مدل‌های پیکان وانت که هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌های موجود در ایران برای جابجا کردن بار است، منتشر شد. در جدول قیمتی انواع خودروهای پیکان، پیکان سدان مدل 1377 با 450 هزار کارکرد وجود دارد. این خودرو هنوز هم در بازار کشور به وفور دیده می‌شود و در سال 1403 نیز قیمتگذاری می‌شود.

در این جدول همچنین قیمت پیکان وانت از مدل 83 تا 93 درج شده و یک مدل پیکان وانت ذوگانه‌سوز نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که قیمتگذاری پیکان به دلیل اینکه سالهاست از خط تولید خارج شده صرفاً در بازار خودرو انجام می‌شود و قیمت‌های این لیست نیز براساس آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های مختلف آگهی بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: فروش حواله خودروهای برقی وارداتی رکورد زد؛ حواله نجومی 1 میلیاردی!

قیمت انواع مدل های خودرو پیکان خرداد 1403

قیمت مدل‌های پیکان که در لیست زیر مشاهده خواهید کرد از مدل 1377 وجود دارد. قیمت پیکان وانت دوگانه‌سوز مدل 91 در بازار 225 میلیون تومان قیمتگذاری شده و مدل 93 تک‌سوز وانت پیکان نیز 285 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پیکان سدان مدل 1377 نیز 110 میلیون و قیمت وانت پیکان مدل 1378 نیز 85 میلیون تومان است. ادامه لیست قیمت خودروهای پیکان را در جدول زیر ببینید:

قیمت انواع مدل های خودرو پیکان خرداد 1403

پیکان از سال 1346 در کمپانی ایران ناسیونال که امروزه به نام ایران خودرو شناخته می‌شود وارد خط تولید شد. این خودرو که در زمانه خود لوکس‌ترین و یکی از بهترین خودروهای جهان به حساب می‌آمد، هنوز هم طرفداران خود را دارد و در بازار خرید و فروش می‌شود. همچنین تمامی قطعات این خودرو نیز هنز در لوازم یدکی‌ها موجود است.

این خودرو خاطره‌انگیز در اردیبهشت سال 1384 بازنشسته شد و ایران خودرو اعلام کرد که خط تولید پیکان متوقف شده است. اما اوضاع برای پیکان وانت متفاوت است و این وانت محبوب تا اسفند سال 1393 در خط تولید بود تا اینکه ایران خودرو به دلیل قدیمی بودن پلتفرم آن مجبور شد تولید را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت‌های پیکان و پیکان وانت چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر