coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو در بازار ایران

در این مطلب با بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو آشنا می‌شوید که با تولید صدایی فراگیر، تجربه صوتی کم نظیری برای بازی و فیلم ایجاد می‌کند.

در حال حاضر اسپیکرهای استریو آنقدر که باید متداول نیستند به خصوص با توجه به تمایل شدید به طراحی گوشی‌های هوشمند با حاشیه بسیار باریک. اما اگر حتی برای مدتی کوتاه با گوشی‌های مجهز به اسپیکر استریو کار کرده باشید، در جریان هستید که اضافه شدن یک کانال صوتی می‌تواند تجربیات صوتی را فراگیرتر کند.

حتی کاربرانی که استفاده از هدفون را ترجیح می‌دهند، در بعضی از شرایط نیاز به استفاده از اسپیکر گوشی پیدا می‌کنند. مثلاً وقتی که در حال اجرای بازی، گوش دادن به موزیک یا تماشای ویدیو با گوشی به همراه شخص دیگری باشید، اسپیکر استریو می‌تواند تفاوت چشمگیری در تجربه صوتی شما ایجاد کند.

اگر برای شما هم اسپیکر استریو، جزء مهم‌ترین امکانات مورد انتظار از یک گوشی هوشمند است، در این راهنمای خرید تکراتو با ما با همراه شوید تا با بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو را به شما معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

منظور از سیستم اسپیکر استریو در گوشی‌های هوشمند، وجود دو اسپیکر مجزا در گوشی است. معمولاً این اسپیکرها در بالا و پایین گوشی قرار گرفته و هر کدام از آنها از کانال صدای استریوی خودشان استفاده می‌کنند تا جلوه صدای استریو را ایجاد کنند. چنین سیستم‌هایی باعث ایجاد صدای فراگیر می‌شوند.

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

اگر شما هم ترجیح می‌دهید که هنگام اجرای بازی یا تماشای فیلم یک سیستم صوتی فراگیر و صدایی با جزئیات بیشتر داشته باشید تا تجربیات صوتی بهتری برای شما رقم بزنند، باید به دنبال یکی از بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو باشید.

با توجه به طیف وسیع چنین محصولاتی در بازار، باید مدلی را انتخاب کنید که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد. این راهنمای خرید گوشی با بهترین اسپیکر به شما کمک می‌کند تا بهترین مدل را در بازه‌های قیمت مختلف برای خودتان پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

سری آیفون 15

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

سری آیفون 15 جزء بهترین گوشی ها با اسپیکر استریو در سال 2024 محسوب می‌شود. این سری شامل چهار گوشی مختلف است که بالای داینامیک آیلند آنها یک اسپیکر و در قسمت پایین کنار پورت USB-C آنها یک اسپیکر دیگر قرار دارد. این گوشی‌ها جک هدفون ندارند، اما از فناوری صدای فضایی و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

سری آیفون 15 شامل چهار مدل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس است که همگی از بهترین گوشی های 2024 به شمار می‌روند. نمایشگر آیفون 15 و آیفون 15 پرو 6.1 اینچی و نمایشگر مدل‌های پروی این سری 6.7 اینچی است. هر چهار مدل این گوشی دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هستند. آیفون 15 و 15 پلاس با چیپ‌ست A16 بایونیک و مدل‌های پروی این سری با چیپ‌ست A17 پرو ساخته شده‌اند. همه مدل‌های این سری از قابلیت شارژ با پورت USB-C و اینترنت فایوجی پشتیبانی می‌کنند. اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های آیفون با اسپیکر استریو را دارید، حتماً سری آیفون 15 را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2024

بهترین گوشی های ویوو 2024

سری گلکسی S24

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

شرکت سامسونگ در اوایل سال 2024 از سری گلکسی S24 رونمایی کرد. این سری شامل سه گوشی است؛ یعنی گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا که جزء بهترین گوشی های سامسونگ 2024 هستند. هر سه این گوشی‌ها برای ایجاد بهترین کیفیت صدا و تماس، مجهز به اسپیکر استریو و سه میکروفون هستند. هیچ کدام از این دستگاه‌ها جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارند اما مدل‌های این سری جزء بهترین گوشی های سامسونگ با اسپیکر استریو محسوب می‌شوند.

هر سه این مدل‌ها با One UI 6.1 و اندروید 14 در اختیار کاربران قرار گرفته و برای حفاظت در برابر نفوذ آب و مایعات گواهینامه IP68 دارند. سیستم دوربین گلکسی اس 24 اولترا متشکل از سه دوربین 200، 12 و 50 مگاپیکسلی است. دو مدل دیگر این سری با سه لنز 50، 12 و 10 مگاپیکسلی ساخته شده‌اند. پردازنده گلکسی S24 و S24 پلاس اگزینوس 2400 و پردازنده گلکسی اس 24 اولترا اسنپدراگون 8 نسل 3 است. بدون شک این سری از محصولات سامسونگ هم جزء بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو محسوب می‌شوند.

سری ایسوس آر او جی فون 8

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

یکی دیگر از بهترین گوشی ها با اسپیکر استریو، سری ایسوس راگ است که دو مدل راگ فون 8 و راگ فون 8 پرو دارد. این دستگاه‌ها که از بهترین گوشی های گیمینگ 2024 هستند، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و سیستم اسپیکر 3 آهنربایی دارند. این سری جدید از گوشی‌های ایسوس از قابلیت صدای فضای برای انواع هدفون پشتیبانی کرده و قابلیت حذف نویز فعال با استفاده از فناوری هوش مصنوعی را دارد تا صداهای ناخواسته موجود در پس زمینه حذف شوند. برای افزایش وضوح و کاهش تأخیر انتقال صدا با اتصال بلوتوث هم در این سری از aptX تطبیق پذیر و بدون اتلاف استفاده شده تا این سری از محصولات ایسوس هم تبدیل به یکی از بهترین گوشی ها از نظر صدا شوند.

ایسوس راگ فون 8 و 8 پرو با نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED LTPO سامسونگ ساخته‌اند که نرخ نوسازی 165 هرتز داشته و در مجموع از سری راگ فون 7 سبک‌تر هستند. این دستگاه‌ها مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 65 واتی هستند. در این گوشی‌های ایسوس هم اندروید 14 و رابط کاربری ROG UI از پیش نصب شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو 2024

بهترین گوشی های آنر 2024

سری گوگل پیکسل 8

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

سری گوگل پیکسل 8 هم که شامل گوگل پیکسل 8 و 8 پرو است، جزء بهترین موبایل ها با اسپیکر قوی محسوب می‌شود. یکی از اسپیکرهای استریوی این گوشی‌های گوگل در قسمت وسط بالای گوشی و دیگری در گوشه پایین سمت راست دستگاه قرار دارد. این گوشی‌های گوگل جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارند.

سری پیکسل 8 با چیپ‌ست تنسور G3 ساخته شده و طراحی فلزی پولیش شده این سری از مواد بازیافتی تولید شده است. دستگاه‌های این سری دارای امکاناتی مثل حسگر دما، دوربین بهتر و پیشرفته‌تر و غیره هستند. این گوشی‌های گوگل با اندروید 14 در اختیار کاربران قرار گرفته و تا 7 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کنند. پیکسل 8 یک نمایشگر 6.2 اینچی دارد و نمایشگر پیکسل 8 پرو 6.7 اینچی با پنل Super Actua است.

سری شیائومی 14

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

سری پرچمدار شیائومی 14 جزء بهترین گوشی های شیائومی با اسپیکر استریو محسوب می‌شود که سال 2023 رونمایی شد. این سری هم متشکل از دو گوشی یعنی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو است که هر دو از بهترین گوشی های شیائومی 2024 به شمار می‌روند. این گوشی‌های جدید شیائومی، با چیپ‌ست اسنپدراگون 8 نسل 3 و HyperOS که جدیدترین جایگزین برای رابط کاربری MIUI است در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی 14 و 14 پرو با داشتن سیستم اسپیکر استریو و پشتیبانی از دالبی اتموس جزء بهترین گوشی های جدید با اسپیکر استریو محسوب می‌شوند. این گوشی‌های شیائومی برای حفاظت در برابر نفوذ آب و گل گواهینامه IP68 دارند.

شیائومی 14 با یک پنل 6.36 اینچی LTPO AMOLED ساخته شده و شیائومی 14 پرو دارای نمایشگر 6.73 اینچی 2.5D LTPO است. هر دو گوشی مجهز به یک سیستم دوربین سه تایی (هر سه 50 مگاپیکسلی) هستند. شیائومی 14 و 14 پرو به ترتیب دارای باتری 4610 و 4880 میلی‌آمپر ساعتی هستند. برای کاربرانی که به دنبال بهترین گوشی ها با اسپیکر قوی هستند، خرید این محصولات شیائومی توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2024

بهترین گوشی های ریلمی 2024

ریلمی GT Neo 3

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

ریلمی جی تی نئو 3 دارای یک سیستم اسپیکر استریو با کیفیت صدای بسیار خوب و پشتیبانی از صدای های-رزولوشن و دالبی اتموس است و به همین دلیل جزء بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو محسوب می‌شود. این گوشی ریلمی نسبت به قبل تجربه بسیار فراگیرتری برای مشاهده محتوا فراهم می‌کند.

ریلمی GT Neo 3 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ است. این گوشی مجهز به چیپ‌ست مدیاتک دایمنسیتی 8100 و 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این محصول ریلمی هم با اندروید 13 و رابط کاربری Realme UI 3.0 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ باسیم 150 وات است.

آیکو 12 5G

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

آیکو 12 فایوجی یکی دیگر از بهترین موبایل ها با اسپیکر قوی است و برای ایجاد بهترین تجربه صوتی، یک اسپیکر در بالا و یکی در پایین این گوشی قرار گرفته است. این گوشی از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی نمی‌کند، اما حتی در بلندترین حالت صدا هم صدایی کاملاً واضح و شفاف دارد.

iQOO 12 5G مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 8 نسل 3 و جی‌پی‌یوی Adreno 750 است. این گوشی یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 1260×2800 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتز دارد. اوج روشنایی نمایشگر این گوشی 3000 نیت است و برای حفاظت در برابر نفوذ مایعات و گل گواهینامه IP64 دارد. دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسی، یک دوربین دوم 64 مگاپیکسلی و یک اولنرا واید 50 مگاپیکسلی هستند. در قسمت جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. باتری این مدل آیکو 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از قابلیت شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی

بهترین گوشی های چهار دوربینه بازار

اوپو رینو 11 5G

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

راهنمای خرید گوشی با بهترین اسپیکر را با یکی از محصولات اوپو ادامه می‌دهیم. اوپو رنو 11 فایوجی یکی دیگر از بهترین گوشی های جدید با اسپیکر استریو است که صدایی واضح و با جزئیات زیاد دارد. یک حالت ultra-volume هم در این گوشی وجود دارد که می‌تواند شدت خروجی صدای گوشی را تا 300% ارتقاء دهد. دو اسپیکر این گوشی صدای بسیار قوی و باکیفیتی تولید می‌کنند که مکملی برای تصویر زیبای آن است.

این گوشی اوپو با چیپ‌ست مدیاتک دایمنسیتی 7050 ساخته شده و با سیستم‌عامل اندروید 11 و لایه ColorOS 14 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اوپو برای این گوشی 3 سال آپدیت سیستم‌عامل و 4 سال آپدیت نرم‌افزاری منتشر می‌کند. پنل 6.7 اینچی FHD+ این گوشی دارای رزولوشن 1080×2412 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. سیستم دوربین پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک تله فوتوی 32 مگاپیکسلی است و برای قسمت جلوی آن از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ باسیم 67 واتی هم از جمله سایر مشخصات این گوشی اوپو هستند.

ویوو X90 Pro

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

سری ویوو ایکس 90 در اولین ماه میلادی سال 2024 رونمایی شد و شامل دو گوشی ویوو ایکس 90 و ایکس 90 پرو است. ویوو ایکس 90 پرو یکی از بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو و دارای پورت صوتی USB Type-C است.

این گوشی ویوو یک پنل 6.78 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ دارد و با چیپ‌ست دایمنسیتی 9200 و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده است. این دستگاه 2 سیم کارته، با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری FunTouch OS 13 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسلی است و یک باتری 4870 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی ها با اسپیکر استریو در سال 2024 را دارید، حتماً این گوشی ویوو را به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

بهترین گوشی ها برای فیلمبرداری

وان پلاس 12

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

معرفی بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو را با وان پلاس 12 فایوجی ادامه می‌دهیم که اخیراً توسط وان پلاس رونمایی شد و یکی از بهترین گوشی های وان پلاس 2024 به حساب می‌آید. این گوشی، دو اسپیکر استریو با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس دارد و طراحی مغناطیسی دو حلقه‌ای اسپیکرهای داخلی آن، منجر به ایجاد صدایی فراگیر می‌شود. به همین دلیل، OnePlus 12 فایوجی جزء بهترین گوشی ها با اسپیکر استریو در نظر گرفته می‌شود.

این گوشی دارای چیپ ست اسنپدراگون 8 نسل 3 و پنل LTPO 2K است. وان پلاس برای طراحی دوربین این گوشی با شرکت هاسلبلاد همکاری کرده و این گوشی دارای یک دوربین اصلی LYT 808، یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی است. این گوشی هم یک باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات و تکنولوژی‌هایی مثل Rain Touch دارد.

گلکسی Z Fold 4

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

معرفی بهترین گوشی ها با اسپیکر استریو را با گلکسی زد فولد 4 شروع می‌کنیم. این گوشی جدیدترین و بهترین گوشی تاشوی شرکت سامسونگ است که به تبلت تبدیل می‌شود. ابعاد بزرگ این گوشی باعث شده که امکان درج یک جفت اسپیکر استریوی واقعی در آن فراهم شود. این یعنی بر خلاف خیلی از گوشی‌های امروزی که از حفره پخش صدای مخاطب به عنوان یکی از اسپیکرهای استریو استفاده می‌کنند، قدرت صدای هر دو اسپیکر این گوشی به یک اندازه است. به این ترتیب، هنگام اجرای بازی‌ها یا تماشای فیلم، یک جلوه صوتی بسیار وسیع و قوی خواهید داشت.

از جمله مزایای این گوشی می‌توان به کیفیت ساخت خیلی خوب، امکانات مالتی تسکینیگ قوی، نمایشگر زیبا، پشتیبانی از قلم نوری، عملکرد روان و ماندگاری شارژ زیاد اشاره کرد. در عین حال، قیمت این محصول سامسونگ بالا است و ممکن است کار کردن با آن برای بعضی از کاربران کمی سخت باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

ایسوس آر او جی فون 7 آلتیمیت

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

همانطور که از نام و ظاهر ایسوس راگ فون 7 Ultimate مشخص است، این گوشی برای گیمرها طراحی شده اما این به آن معنا نیست که کاربران غیرگیمر امکان استفاده از چنین گوشی قوی را ندارند. معمولاً گیمرها برای آگاهی از آنچه در بازی در جریان است نیاز به صدای غنی، بسیار دقیق و واقع گرایانه دارند. به همین دلیل، گوشی‌های تولید شده برای گیمرها می‌توانند جزء بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو باشند.

این گوشی ایسوس به غیر از سیستم اسپیکر استریو، دارای یک نمایشگر 165 هرتزی AMOLED، عملکرد بسیار قوی، دوربین خوب، ماندگاری شارژ طولانی و دکمه‌های مخصوص گیم است. البته ممکن است طراحی این گوشی مورد پسند کاربران معمولی نباشد و سیستم دوربین آن هم چندان قوی و حرفه‌ای نیست.

گوگل پیکسل 6 پرو

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو، گوگل پیکسل 6 پرو است. معمولاً شرکت گوگل به صورت پی در پی در سیستم صوتی گوشی‌های خودش تغییر ایجاد می‌کند. مثلاً پیکسل 5 صدای واضح و خوبی داشت اما چندان چشمگیر و خارق‌العاده نبود. در عین حال، پیکسل 4 XL قدیمی‌تر، بهتر از این گوشی بود و حالا جدیدترین پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 6 پرو تبدیل به یکی از بهترین گوشی ها از نظر صدا شده و بسیاری از رقبا را شکست می‌دهد.

معمولاً آنچه که در پیکسل 7 پرو جلب توجه می‌کند، طراحی خاص سیستم دوربین این گوشی است اما به هیچ وجه نمی‌توان صدای قوی و کامل اسپیکرهای این گوشی را نادیده گرفت.

پیکسل 6 پرو هم مثل بیشتر گوشی‌های پرچمدار، دو اسپیکر استریوی معادل ندارد بلکه در این گوشی هم از حفره پخش صدای مخاطب به عنوان اسپیکر دوم استفاده شده است. اما از آنجایی که پیکسل 6 پرو محدوده صدای بسیار وسیعی دارد، این طراحی چندان مهم نیست. بلکه مهم این است که فیلم‌ها، بازی‌ها و موزیک‌ها در پیکسل 6 پرو صدای بسیار بلند و واضحی داشته، تفکیک استریو به خوبی انجام شده و با اینکه بیس صدا به اندازه راگ فون 5 قوی نیست، اما باز هم حضور خوبی دارد. اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی ها از نظر اسپیکر هستید، حتماً این مدل را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها از نظر باتری

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری

آیفون 14 پرو مکس

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

گوشی‌های سری آیفون 14 هم مثل سری آیفون 12 و 13 کیفیت صدای بسیار خوبی دارند اما آیفون 14 پرو و پرو مکس به دلیل ابعاد بزرگترشان، از این نظر بهتر عمل کرده و جزء بهترین گوشی های آیفون با اسپیکر استریو محسوب می‌شوند. معمولاً کیفیت اسپیکر مک بوک، آیپد و آیفون‌های شرکت اپل بالاتر از حد میانگین است؛ بنابراین، جای تعجب نیست که آیفون‌های این شرکت هم جزء بهترین گوشی ها از نظر اسپیکر محسوب شوند.

در مجموع همانطور که اشاره شد، سری آیفون 14 جزء بهترین گوشی ها با اسپیکر قوی محسوب می‌شود اما بهتر است از خرید گوشی‌هایی مثل مدل مینی آیفون خودداری کنید؛ چون چنین گوشی‌هایی به دلیل ابعاد کوچکترشان، نسبت به مدل‌های بزرگتر اسپیکرهای نسبتاً ضعیف‌تری دارند.

گلکسی S23 Ultra

بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو

معرفی بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو را با گلکسی S23 اولترا ادامه می‌دهیم. سری قبل این گوشی یعنی گلکسی S22 اولترا صدای چندان خوبی نداشت و در مقایسه‌های انجام شده، پیکسل 7 پرو عملکرد بهتری نسبت به این گوشی به نمایش گذاشته بود. اما شرایط در رابطه با اس 23 کاملاً تغییر کرد و کیفیت صدای این مدل نسبت به سری قبل ارتقاء یافت. با این حال باز هم گلکسی S24 اولترا می‌تواند نسبت به این مدل از نظر کیفیت صدا و اسپیکر انتخاب بهتری باشد.

گلکسی اس 23 اولترا دارای امکانات و ویژگی‌های مثبت مختلفی است؛ از جمله ماندگاری شارژ بیشتر، پردازنده جدید اسنپدراگون، طراحی بهتر، ارتقای دوربین، کیفیت صدای بهتر اسپیکرها و غیره. در عین حال نباید فراموش کرد که مدل پایه این گوشی تنها 8 گیگابایت رم دارد و سرعت شارژ آن نسبت به سری قبل افزایش پیدا نکرده است. همچنین این گوشی جزء مدل‌های نسبتاً گران قیمت محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که کیفیت صدای گوشی برای اکثر کاربران مهم است و خیلی از آنها اعلام کرده‌اند که قصد دارند در آینده یک گوشی دارای اسپیکر استریو بخرند. البته چنین آمار و نتایجی چندان تعجب آور نیستند و با اینکه خیلی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تمرکز زیادی بر اسپیکر استریو و صدای کلی گوشی ندارند، اما باز هم گوشی‌هایی در بازار وجود دارند که تجربه صوتی بسیار خوبی برای کاربران ایجاد می‌کنند. در این مطلب هم با بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو آشنا شدید که امیدواریم به شما برای این انتخاب کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

اسپیکر استریو در گوشی چیست؟

منظور از سیستم اسپیکر استریو در گوشی‌های هوشمند، وجود دو اسپیکر مجزا در یک گوشی است. معمولاً این اسپیکرها در بالا و پایین گوشی قرار گرفته و هر کدام از آنها از کانال صدای استریوی خودشان استفاده می‌کنند تا جلوه صوتی استریو را ایجاد کنند.

کدام گوشی‌های ردمی اسپیکر استریو دارند؟

ردمی نوت 12 اس یکی از بهترین گوشی‌های ردمی با اسپیکر استریو است.

بهترین گوشی ها از نظر صدا چه گوشی‌هایی هستند؟

گوشی‌هایی مثل سری آیفون 15 و 14، گلکسی اس 24 اولترای سامسونگ، ایسوس راگ فون 8، گوگل پیکسل 7 و 8 جزء بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گوشی‌های مجهز به اسپیکرهای استریو چیست؟ به نظر شما کدام گوشی بیشترین ارزش خرید را دارد؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر