coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر سامسونگ گلکسی واچ ۷ اولترا منتشر شد [+مشخصات و تصاویر]

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۷ اولترا توسط استیو همرستوفر (معروف به onleaks) به اشتراک گذاشته شده‌اند. این تصاویر نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی مدل جدیدی از سری گلکسی واچ ۷ است که در رویداد گلکسی آنپکد در اوایل ژوئیه رونمایی خواهد شد. این رویداد معمولاً به معرفی گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و حلقه گلکسی اختصاص دارد.اولین چیزی که در این تصاویر جلب توجه می‌کند، طراحی منحصربه‌فرد و در عین حال گیج‌کننده گلکسی واچ ۷ اولترا است. به سختی می‌توان تشخیص داد که صفحه این ساعت مربع است یا دایره؛ به نظر می‌رسد که صفحه دایره‌ای روی پایه‌ای مربعی قرار گرفته است. سامسونگ احتمالاً با این طراحی جدید تلاش دارد تا این مدل را از سایر مدل‌های این مجموعه متمایز کند.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ قصد دارد با گلکسی واچ ۷ اولترا به رقابت با اپل واچ اولترا بپردازد

گلکسی واچ ۷ اولترا به جای اعداد در قسمت حاشیه از شیارهای براقی استفاده کرده که جلوه‌ی خاصی به آن بخشیده است. در سمت راست ساعت دو دکمه فیزیکی قرار دارد که در مدل‌های قبلی گلکسی واچ نیز دیده شده‌اند. با این حال، یک دکمه شبیه به تاج بین این دو دکمه قرار دارد که احتمالا کارکردی مشابه با دکمه اکشن اپل واچ اولترا خواهد داشت.. در سمت دیگر ساعت، برش‌های بزرگ‌تری برای بلندگوها مشاهده می‌شود.

این ساعت همچنین دارای بندهای عریض‌تر با مکانیزم اتصال متفاوت است. در پشت دستگاه، حسگرهای متعددی به شکل‌های دایره‌ای و مربعی وجود دارد و تأیید شده که حسگر دما حفظ شده است. یکی از ویژگی‌هایی که معمولا در ساعت‌های هوشمند برندهای بزرگ دیده می‌شود، پشتیبانی از قابلیت کنترل قند خون است. به نظر می‌رسد گلکسی واچ 7 نیز از قابلیت مانیتورینگ قند خون برای قرار گرفتن در  دسته‌بندی بهترین ساعت های هوشمند 2024 استفاده خواهد کرد.

گلکسی واچ 7 اولترا دارای صفحه نمایشی به اندازه ۱.۵ اینچ مشابه واچ 6 کلاسیک است. صفحه نمایش دایره‌ای به این معناست که نیازی به تغییر رابط کاربری نخواهد بود که در صورت مربع بودن صفحه، این امر ضروری می‌شد. از نظر ابعاد، گلکسی واچ 7 اولترا 47 در 47.4 در 16.4 میلی‌متر اندازه دارد که بزرگ‌تر از واچ 6 کلاسیک است و بدون شک ضخیم‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر