coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A52 5G در اروپا و آسیا در دسترس قرار گرفت

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A52 5G در اروپا و آسیا هم در دسترس قرار داد. این شرکت قصد دارد این بروزرسانی را در کمترین زمان به دست کاربران در سراسر جهان قرار دهد.One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A52 5G ابتدا همزمان در ایالات متحده و کانادا عرضه شد و تنها چند ساعت بعد، این به‌روزرسانی در برخی از بازارهای اروپایی و آسیایی نیز در دسترس قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A52 5G

لیست کشورهایی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند شامل انگلستان، ایرلند، رومانی، آلمان، یونان، سنگاپور و چند کشور دیگر می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین برای کاربران استرالیایی نیز در دسترس قرار گرفته است. کاربران در تمامی این کشورها می‌توانند این به‌روزرسانی را با شماره ساخت A526BXXU7GXD3 شناسایی کنند.

ناگفته نماند که بروزرسانی One UI 6.1 فعلا فقط برای گلکسی A52 5G منتشر شده و گوشی‌های Galaxy A52 و Galaxy A52s  آن را دریافت نکرده‌اند. لیست تغییرات در به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A52 5G نیز مشابه گوشی‌های میان‌رده جدیدتری مانند Galaxy A53 و Galaxy A54 خواهد بود و مزیت‌های هوش مصنوعی را نخواهد داشت.

برای بررسی به‌روزرسانی One UI 6.1 در گوشی خود، به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار رفته و گزینه دانلود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک کامپیوتر ویندوز، آخرین نسخه فریمور را بر روی گوشی خود فلش کنید. فریمور Galaxy A52 5G از آرشیو ما قابل دانلود است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر