coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53 سامسونگ منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53 سامسونگ منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در کشورهای آمریکای لاتین در دسترس است اما به زودی در سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

سامسونگ به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 خود را برای گوشی گلکسی M53 منتشر کرده است. این اولین گوشی از سری M سامسونگ است که به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کند. ظاهرا این شرکت پس از انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 در دستگاه‌های میان‌رده سری A و F، به سراغ سری M آمده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53 سامسونگ

در حال حاضر، آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ برای Galaxy M53 در کشورهای آمریکای لاتین در دسترس است. این آپدیت نسخه سیستم عامل را به M536BXXU5EXD3 تغییر می‌دهد و حجم آن حدودا 2.2 گیگابایت است. این به‌روزرسانی وصله امنیتی آوریل 2024 را هم شامل می‌شود اما وصله امنیتی مه 2024 را باید جداگانه نصب کنید.

اگر گوشی شما گلکسی M53 است و در آمریکای لاتین زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات و کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53

در غیر این صورت، شما می‌توانید فایل آپدیت را از بایگانی وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید. برای این کار، شما به یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و ابزار Odin نیاز دارید. بهتر است قبل از انجام این فرآیند، از تمام داده‌ها و اطلاعات خود یک بک‌آپ تهیه کنید.

قابلیت‌های One UI 6.1 در گلکسی M53

این به‌روزرسانی ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی را برای کاربران گلکسی M53 به ارمغان می‌آورد. برای مثال شما می‌توانید یک شی خاص را از یک تصویر کپی کرده و به تصویر دیگری بچسبانید. همچنین دقت در برش تصویر و کیفیت جستجو در برنامه گالری بهبود یافته است.

در حین ویرایش ویدیوها، می‌توانید سرعت پخش کل ویدیو یا قسمت‌های خاصی از آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید ویدیوهایی که در برنامه Samsung Studio ویرایش کرده‌اید را به دیگر دستگاه‌های Galaxy انتقال داده و ویرایش را در آنجا ادامه دهید.

شما می‌توانید افکت‌ها و فریم‌های دلخواه خود را به والپیپر اضافه کنید. برای مثال، از افکت پرتره برای متمایز کردن افراد یا حیوانات در تصویر پس‌زمینه استفاده کنید. به صفحه قفل هم ویجت‌های جدید و فونت سفارشی برای ویجت ساعت اضافه شده است.

با این آپدیت می‌توانید صدای زنگ برای هشدارها را سفارشی کرده و یا شکلک‌، تصویر و ویدیو به آلارم خود اضافه کنید. شما حتی می‌توانید پس‌زمینه یا رنگ‌ هشدار را سفارشی کنید. در برنامه Reminder نیز امکان پین کردن یادآوری‌های مهم و سفارشی کردن آیکون‌ هر دسته فراهم شده است.

صفحه تنظیمات برنامه Calendar اصلاح شده و به کمک آن می‌توانید از برچسب‌های سفارشی استفاده کنید، در هر تاریخ حداکثر دو برچسب اضافه کنید، ترتیب حالت‌ها را تغییر دهید، حالت‌ها را از صفحه اصلی خاموش و روشن کنید و به طور کلی کنترل بیشتری روی تنظیم برنامه‌ها و روتین‌های خود داشته باشید.

با این آپدیت، قابلیت به اشتراک‌گذاری یا همان Quick Share نیز بهبود می‌یابد. اپلیکیشن جدید Samsung Find به شما برای ردیابی دستگاه‌های گم یا دزدیده شده کمک می‌کند و موقعیت مکانی شما را، در صورت تمایل، با خانواده و دوستان به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، شما می‌توانید موقعیت مکانی خانواده و دوستان خود را، در صورت توافق طرف مقابل، چک کنید.

اینترنت سامسونگ به شما اجازه می‌دهد که برگه‌های باز شده در مرورگر خود را در دستگاه گلکسی دیگری که به حساب سامسونگ یکسانی متصل شده‌، وارد کنید. برای افزایش امنیت کاربران، پشتیبانی از رمزگذاری سرتاسری به Samsung Cloud و پشتیبانی از رمز عبور به Samsung Wallet اضافه شده است. Samsung Health نیز به شما اجازه می‌دهد تا با رکوردهای تمرینی گذشته خود رقابت کرده و فعالیت‌ها و اهداف روزانه متفاوتی را برای خود انتخاب کنید. همچنین بانوان می‌توانند علائم فیزیکی و خلق‌وخوی خود را به ردیابی چرخه قاعدگی اضافه کنند.

در این آپدیت، حالت‌ میکروفون و افکت‌های ویدیو به راحتی از طریق کلیدهای تنظیم، قابل دسترسی هستند. ویجت آب‌وهوا داده‌های دقیق‌تر و پیش‌بینی‌های بیشتری را ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید بدون صفحه‌کلید سامسونگ، متن مورد نظر خود را از طریق دیکته صوتی تایپ کنید.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53 تغییرات دیگری هم به همراه دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به باز شدن آنی همه برنامه‌های کوچک‌شده، محافظت بیشتر از سلامت باتری و برنامه Finder برای نمایش نتایج جستجو در گوگل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر