coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی ارزانقیمت ردمی A3x با صفحه نمایش 90 هرتزی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت ردمی A3x با صفحه نمایش 90 هرتزی و تراشه یونیساک در پاکستان عرضه شد. این گوشی به زودی در سایر کشورها نیز موجود خواهد شد.

برند ردمی امروز رسما از گوشی اقتصادی ردمی A3x در بازارهای بین المللی رونمایی کرد. ردمی عرضه این دستگاه را از بازار پاکستان آغاز کرده و به زودی آن را در سایر بازارها نیز موجود خواهد کرد. ردمی در طراحی ردمی A3x از عناصر مشابه با برادرش یعنی Redmi A3 استفاده کرده اما پردازنده هلیو G36 مدیاتک را با یونیساک T603 جایگزین کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ارزانقیمت ردمی A3x

در طراحی Redmi A3x از پشتی شیشه‌ای با یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل استفاده شده است. رنگ‌بندی این گوشی شامل سه رنگ مشکی، سبز و سفید می‌شود که در رنگ‌های مشکی و سبز برای اطراف ماژول دوربین از حلقه طلایی و در رنگ سفید از حلقه نقره‌ای استفاده شده است.

گوشی ارزانقیمت ردمی A3x
Redmi A3x

ردمی A3 ایکس دارای یک صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر برای کاهش فشار بر روی چشم کاربران به فناوری کاهش نور DC Dimming مجهز شده و توسط پوشش کورنینگ گوریلا گلس 3 (Corning Gorilla Glass 3) محافظت می‌شود. برای محافظت از پنل پشتی نیز از همین پوشش بهره گرفته شده است.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، این دستگاه به پردازنده Unisoc T603 مجهز شده و از 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. مقدار فضای ذخیره‌سازی این گوشی را می‌توانید با استفاده از کارت حافظه MicroSD تا 1 ترابایت افزایش دهید.

برای تصویربرداری، دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی با یک لنز کمکی در پنل پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلو تعبیه شده است. وظیفه تامین انرژی بر عهده یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی است. از دیگر مشخصات ردمی A3x می‌توان به حسگر اثر انگشت جانبی برای حفظ امنیت کاربران، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

قیمت ردمی A3x برای نسخه 3/ 64 گیگابایتی برابر 18999 روپیه، چیزی حدود 68 دلار، است. انتظار می‌رود که این گوشی به زودی در کشورهایی مانند هند و امارات نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت ردمی A3x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر