coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات معافیت سربازان دارای 3 فرزند و بیشتر

حتماً می‌دانید که سازمان وظیفه عمومی، پیش‌تر طرح معافیت سربازان دارای 3 فرزند و بیشتر را ابلاغ کرد. این طرح از اول خرداد اجرا شده است؛ اما شرایطی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره کرده‌ایم.

سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی از اجرای طرح معافیت سربازان دارای 3 فرزند و بیشتر از اول خردادماه خبر داد و بیان کرد که سربازار مشمولی که حداقل 3 فرزند دارند، می‌توانند تحت شرایطی از انجام خدمت وظیفه معاف شوند. وی درخصوص مشمولین دارای 4 فرزند و بیشتر نیز توضیحاتی داده است که این افراد از شرایط معافیت برخوردارند، اما به شیوه‌ای ساده‌تر و مستقیم.

پیش‌تر سدار مهری از شرایط کسری خدمت برای سربازان دارای فرزند نیز توضیحاتی داده بود که به واسطه آن قرار شد مدت زمان کسری مشمولین دارای فرزند افزایش یابد. در این توضیحات گفته شده بود که به ازای فرزند اول 3 ماه کسری، فرزند دوم 4 ماه کسری و فرزند چهارم 5 ماه کسری برای پدر لحاظ خواهد شد. پس اگر پدر مشمول سربازی 3 فرزند داشته باشد، فقط به ازای فرزندانش درمجوع 12 ماه (یکسال) کسری خدمت خواهد گرفت. حال می‌پرسید چرا این پدر با وجود 3 فرزند از خدمت سربازی معاف نمی‌شود؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است به توضیحات ارائه شده توسط سردار مهری در پایین صفحه توجه کنید.

بیشتر بخوانید: معافیت های جدید خدمت سربازی ؛ 10 معافیت جدید خدمت وظیفه که باید بدانید

شرایط معافیت سربازان دارای 3 فرزند و بیشتر

رئیس سازمان وظیفه عمومی در باب شرایط معافیت سربازان دارای 3 و 4 فرزند یا بیشتر بیان کرد:

«تمامی سربازان حین خدمت که 4 فرزند یا بیشتر دارند، بدون آنکه شرط سنی وجود دشته باشد، از انجام خدمت سربازی معاف می‌شوند. همچنین سربازان دارای 3 فرزند به شرط اینکه سنشان 40 سال یا بیشتر باشد، معاف از خدمت سربازی خواهند شد.»

وی افزود: «ملاک عمل برای رسیدگی به درخواست سربازان وظیفه اعم از سربازان عادی، امریه، طلاب و … سند رسمی ازدواج و شناسنامه پدر و تاییدیه ثبت احوال است.»

شرایط معافیت سربازان دارای 3 فرزند و بیشتر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو از معافیت سربازان دارای 3 فرزند و بیشتر چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر