coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سرویس سفر اشتراکی اسنپ به زودی آزمایش می‌شود؛ Carpooling اسنپ چیست؟

سرویس سفر اشتراکی اسنپ قرار است به زودی به صورت آزمایشی به کار گرفته شود. این سرویس در کاهش هزینه سفر، آلودگی هوا و غیره بسیار مؤثر است.

سرویس سفر اشتراکی اسنپ که به اختصار «Carpooling» نامیده می‌شود، خدمتی جدید از بزرگترین تاکسی اینترنت کشور است که می‌تواند نقش به‌سزایی در آلودگی هوا، کاهش هزینه و ترافیک داشته باشد. آنگونه که اسنپ گفته، سرویس مورد بحث چند سالی می‌شود که در حال بررسی است و باید موارد زیادی مورد ارزیابی قرار می‌گرفت.

حال Carpooling قرار است به زودی و به صورت عملی آزمایش تا مشخص شود که مسافران از آن استقبال خواهند کرد یا خیر. همچنین می‌توان سرویس سفر اشتراکی را مانند حمل مسافر توسط تاکسی‌های درون شهری توصیف کرد با این تفاوت که در Carpooling، سرکت تقاضاهای مربوط به هر مقصد را بررسی و سفر مشترک را پی‌ریزی می‌کند.

بیشتر بخوانید: شروع مسابقه «بُرد-بُرد» اسنپ ویژه‌ کاربران راننده

سرویس سفر اشتراکی اسنپ موسم به Carpooling چیست؟

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ در باب سرویس جدید اسنپ می‌گوید که این سرویس سالهاست که در دست بررسی است و اکنون قصد داریم آن را به صورت آزمایشی اجرا کنیم.

خلج در مورد مزایای این سرویس گفت:

سرویس‌ سفر اشتراکی از طریق همسفر شدن افراد بر استفاده‌ حداکثری از ظرفیت خودروهای در حال تردد تاکید دارد و منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاهش ترافیک، افزایش جای پارک و در نهایت کاهش آلودگی هوا می‌شود.

سرویس سفر اشتراکی اسنپ موسم به Carpooling چیست؟

شیوه کار سرویس سفر اشتراکی اسنپ

شیوه کار سرویس Carpooling بدین شکل است که مسافران مبدأ، مقصد، تعداد مسافر و زمان سفر را انتخاب و درخواست خود را ثبت می‌کنند. اسنپ در کمترین زمان بررسی می‌کند که آیا مسافر دیگری قصد سفر به مقصد اصلی و یا نزدیکی این مقصد را دارد یا خیر. پس از پیدا کردن مسافر دیگر، اطلاعات برای همه مسافرین ارسال می‌شود. در این جا همسفر می‌تواند گزینه پیشنهادی سفر را از سمت اسنپ دریافت کرده و در صورت پذیرفتن، وی مسافر این قطار خواهد شد. از لحاط قیمت نیز سرویس اسنپ به صورت هوشمند هزینه سفر را بسته به فاصله و تعداد مسافران بین آنها تقسیم می‌کند. این کل رویه سرویس Carpooling است.

می‌توان گفت که این سرویس در اهدافی که دارد موفق عمل خواهد کرد و احتمالاً این سرویس مورد استقبال قرار گیرد. لازم به ذکر است که پس پایان مراحل آزمایش، این سرویس به صورت رسمی معرفی و اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص این سرویس جدید و کارآمد چیست؟ لطفاً نظرات خود را بیان کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این سرویس هیچ راننده ای درخواست رو قبول نمیکنه ، همینجوری سرویس عادی راننده قبول نمیکنه با این کرایه ای فوق پایین چه برسه که راننده بخواد برای یک سرویس چهار بار بره به مبدا و مسافران هارو جمع کنه، و حتی مسافران هم استقبال نمیکنند.

    پاسخ