coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی جی تی 7 Pro برای هند و GT 6 برای بازار جهانی آماده شد

عرضه ریلمی GT 6 به طور رسمی تایید شد. با توجه به اینکه تا پایان ماه می زمان زیادی نمانده، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در ماه ژوئن وارد بازار جهانی شود. البته مشخص شد که بازار هند هم قرار است ریلمی جی تی 7 Pro را دریافت کند.

معاون ریلمی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون ریلمی GT 7 Pro به بازار هند نرسیده؟ اظهار داشت امسال وارد هند خواهد شد. بنابراین علاوه یر حضور جهانی ریلمی جی تی 7 Pro انتظار می‌رود که بازار هند هم امسال میزبان این گوشی هوشمند باشد.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید:مشخصات ریلمی Narzo N65 فاش شد [+ تاریخ عرضه و قیمت]

نسل قبلی این دستگاه یعنی ریلمی جی تی 5 پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بود. بنابراین انتظار می‌رود ریلمی GT 7 Pro دارای تراشه پیشرفته‌تری یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 SoC باشد. بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که کوالکام تراشه SD8G4 را در اکتبر سال جاری معرفی خواهد کرد. این نشان می‌دهد که GT 7 Pro ممکن است در سه ماهه آخر سال جاری در هند رونمایی شود.

در تیزری که Realme Global منتشرکرده، مشخص شد که ریلمی جی تی 6 به زودی عرضه خواهد شد بر همین اساس احتمالا عرضه آن در بازار جهانی هم از ماه ژوئن آغاز شود. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این یک نسخه تغییر نام تجاری از Realme GT Neo 6 با پردازنده اسنپدراگون 8s Gen 3 است که اخیراً در چین عرضه شد. انتظار می‌رود این برند فردا تاریخ عرضه GT 6 را تایید کند.

طبق گزارش SmartPrix، Realme GT 6 با شعار «هوش مصنوعی بعدی» معرفی شد که چند پیشرفت دوربین مرتبط با هوش مصنوعی مانند AI Night Vision، AI Smart Loop، AI Smart Removal و AI Smart Search را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی جی تی 7 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر