راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

OnePlus اولین پرچمدار خود را با باتری Glacier معرفی کرد

وان‌پلاس پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، سرانجام پرچمدار جدید خود، گوشی وان‌پلاس Ace 3 Pro ، را در چین معرفی کرد. بسیاری از مشخصات این گوشی قبلاً توسط منابع معتبر فاش شده بود، اما حالا اطلاعات جزئی‌تری منتشر شده که با هم مرور می‌کنیموان‌پلاس تأیید کرده که پرچمدار جدیدش با آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده است. برای حفظ موقعیت خود در دسته‌بندی بهترین گوشی های 2024، وان‌پلاس تا 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی (UFS 4.0) را در این دستگاه قرار داده است.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


معرفی مشخصات گوشی وان‌پلاس Ace 3 Pro

همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، وان‌پلاس Ace 3 Pro دارای یک نمایشگر LTPO OLED خیره‌کننده 6.78 اینچی با رزولوشن 1.5K، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4500 نیت است. این نوع نمایشگر امروزه در بسیاری از پرچمداران استاندارد شده است و تعجبی ندارد.

در مورد دوربین، وان‌پلاس Ace 3 Pro از همان پیکربندی وان‌پلاس 12R برخوردار است، بنابراین باید انتظار یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8، تثبیت تصویر اپتیکال)، یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را داشته باشید.

نوآوری اصلی گوشی وان‌پلاس Ace 3 Pro در باتری جدید Glacier نهفته است. در واقع، این احتمالاً اصلی‌ترین دلیلی است که وان‌پلاس تصمیم به عرضه یک پرچمدار مشابه وان‌پلاس 12R گرفته است.

گوشی وان‌پلاس Ace 3 Pro
گوشی وان‌پلاس Ace 3 Proبا Glacier Battery معرفی شد

 

Ace 3 Pro با یک باتری 6100 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که “شارژ را به‌طور دینامیک در محدوده معقول تنظیم می‌کند، وقوع باتری مرده لیتیومی را به حداقل می‌رساند و در عین حفظ حداکثر جریان شارژ، عمر سالم‌تر باتری و سرعت شارژ سریع‌تر را تضمین می‌کند.”

این فناوری جدید توسط وان‌پلاس با همکاری CATL توسعه یافته و احتمالاً توسط این شرکت چینی به طور کامل پذیرفته خواهد شد. این بدان معناست که در ماه‌های آینده شاهد گوشی‌های بیشتری از وان‌پلاس با باتری Glacier خواهیم بود.

در مورد وان‌پلاس Ace 3 Pro، این پرچمدار جدید دارای درجه حفاظتی IP65 است که به معنای بالاترین سطح محافظت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر جریان‌های آب با فشار کم است.

در نهایت، از نظر قیمت، وان‌پلاس Ace 3 Pro یک پرچمدار واقعی با قیمت مناسب است. این گوشی از 3 ژوئیه در چین قابل خریداری خواهد بود و در رنگ‌های سبز، نقره‌ای تیتانیومی و سفید چینی با قیمت پایه 3199 یوان (440 دلار) و بالاترین قیمت 4399 یوان (605 دلار) عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر