coinex
راهنمای خرید تکراتو

ورایزون آپدیت امنیتی را برای گوشی های نوت 5 و سری گلکسی اس 6 منتشر کرد

ورایزون آپدیت امنیتی را برای گوشی های نوت 5 و سری گلکسی اس 6 منتشر کرد

ورایزون در حال ارسال یک آپدیت امنیتی برای  گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس می باشد.  تنها چیزی که در لیست تغییرات این 4 گوشی اهمیت ویژه ای دارد، پچ امنیتی اندروید می باشد. ماه پیش سامسونگ اعلام کرده بود که از این به بعد، هر ماه از این قبیل پچ های امنیتی اندروید، منتشر خواهد کرد.

معرفی سامسونگ در ماه آگوست با شروع گسترش آسیب پذیری Stagefright اتفاق افتاد. این بدافزار کشنده 95٪ از تمام دستگاه های اندرویدی را در پیک خود، آلوده می کند و به یک هکر اجازه می دهد که کنترل دوربین و میکروفون کاربر را در اختیار گیرد و از اطلاعات شخصی آن سوء استفاده کند.

این آپدیت از OTA آغاز و به صورت تناوبی فراگیر خواهد شد، به این  معنی که اگر شما امروز نوتیفیکیشن این آپدیت را دریافت نکردید، در روز های آینده حتماً برای شما ارسال خواهد شد. زمانی که این هشدار رسید مطمئن شوید که اتصال شما از Wi-Fi قطع نشود و با این نکته هم توجه کنید که برای نصب آن میزان شارژ باتری شما باید حد اقل 50 درصد باشد و گرنه نصب آن با مشکل مواجه می شود.

اگر شما برای نصب آن خیلی عجله دارید می توانید به صورت دستی این آپدیت را دریافت کنید، برای این کار می توانید به قسمت تنظیمات => درباره دستگاه=> آپدیت نرم افزار بروید و ببینید که آپدیت برای گوشی شما آمده است یا خیر.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر