coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی می 7 و شیائومی می 7 پلاس احتمالا به طور هم‌زمان عرضه شوند

شیائومی می 7 و شیائومی می 7 پلاس احتمالا به طور هم‌زمان عرضه شوند
شیائومی در سال آینده گوشی‌های شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) و شیائومی می 7 پلاس (Xiaomi Mi 7 Plus) را معرفی می‌کند. گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد تا آنها را به طور هم‌زمان به بازار عرضه کند.

کوالکام به تازگی پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 845 را معرفی کرد. این قطعه سیلیکونی مسلما در پرچمداران زیادی از سال 2018 قدرتنمایی خواهد کرد و شیائومی می 7 به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های چینی می‌تواند اولین دستگاهی باشد که به این چیپست مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید:  لیستی از بهترین گوشی های چینی ۲۰۱۷


امسال کمپانی گوشی‌ساز شیائومی، مدل پرچم‌دار می 6 خود را با یک نمایشگر 5.15 اینچی معرفی کرد و آن را به سرعت راهی بازار کرد. شایعات از دستگاهی به نام شیائومی می 6 پلاس نیز خبر می‌دادند که در همین سال وارد بازار می‌شود. حدس زده می‌شد که این شرکت به دلیل کمبود اسنپدراگون 835 نتواند این کار را انجام دهد.

مشخصات شیائومی می 7 و می 7 پلاس

انتظار می‌رود که که شیائومی Mi 7 با نمایشگر 5.65 اینچی معرفی شود و احتمالا مدل پلاس آن دارای یک صفحه نمایش 6.01 اینچی خواهد بود. هر دو صفحه نمایش از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردارند. می 7 شیائومی از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت انرژی خود را تامین می‌کند و می 7 پلاس به یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود.

هر دو دستگاه با طراحی فلزی شیشه‌ای خودنمایی کرده و شایعات می‌گویند که از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهند کرد. اسنپدراگون 845 در هر دو گوشی قدرتنمایی کرده و از پشتیبانی 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار است.

انتظار می‌رود که در هر دو دستگاه شاهد دوربین دوگانه‌ای باشیم که به سنسورهای سونی IMX380 و IMX350 مجهز شده و احتمالا تجربه عکاسی در این پرچم‌داران با استفاده از هوش مصنوعی (AI) لذت بخش‌تر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:  بهترین دوربین گوشی های هوشمند متعلق به کدام برند است


از آنجا که شیائومی به احتمال بسیار زیاد بتواند سهم خوبی از چیپست‌های اسنپدراگون 845 را دریافت کند، پیش بینی‌ می‌شود که هر دو مدل در یک زمان به بازار عرضه شوند. قیمت شیائومی می 7 چیزی در حدود 408 دلار خواهد بود و شیائومی می 7 پلاس با برچسب قیمتی 453 دلار راهی بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اطلاعات اشتباه رو از سایتتون بردارید
    مشخصات واقعی در سایت gsmarena هست

    پاسخ

    آیا گوشی شیائومی M7و M7پلاس از نظردوربین وکیفیت نمایش با گوشی گلکسی نوت ۸ برابری می کنند

    پاسخ