coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویری واقعی از هواوی پی 20 منتشر شد ؛ هیچ اثری از دوربین سه گانه دیده نمی‌شود!

به تازگی تصاویری منتشر شده که آن را منتسب به نمونه اولیه‌ای از هواوی پی 20 (Huawei P20) می‌دانند، اما جالب است که برخلاف شایعات گذشته، هیچ دوربین سه گانه ای در پنل پشتی دیده نمی‌شود.

البته دوربین سه گانه تنها ویژگی نیست که درباره پرچمداران جدید این گوشی‌ساز چینی گفته می‌شود. چندی پیش تصاویری از هواوی پی 20 لایت منتشر شد و بریدگی در بالای نمایشگر آن، درست شبیه به ناچ آیفون X، در آن رخ نشان داد و بر همین اساس پیش بینی می‌شد که دیگر مدل‌های این سری نیز از طراحی شبیه به آیفون 10 برخوردارند.

به نظر می‌رسد که این پیش بینی کاملا اشتباه بوده است، حداقل بر اساس تصاویر جدیدی که آن را به هواوی پی 20 نسبت می‌دهند، چنین چیزی دیده نمی شود. نمایشگر هواوی پی 20 طراحی معمولی داشته و هیچ شکاف یا بریدگی در بالای آن وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: هواوی پی ۱۱ یا هواوی پی ۲۰ ؛ پرچمدار ۲۰۱۸ هواوی با چه نامی معرفی خواهد شد؟


حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش این اسمارت فون باریک‌تر از حاشیه‌های نسل فعلی هواوی پی 10 است و تقریبا در کناره‌های آن هیچ حاشیه‌ای مشاهده نمی‌شود. بر روی لبه سمت چپ این گوشی هیچ کلید فیزیکی قرار نگرفته و در لبه سمت راست تنها یک کلید جاسازی شده است.

دوربین هواوی پی 20

برای این دستگاه کلیدهای فیزیکی تنظیم حجم صدا در نظر گرفته نشده است و گویا به جای آن یک شاخصه لمسی در بالای کلید پاور قرار داده شده تا کاربر با لمس و سولیپ کردن آن به سمت بالا و پایین، حجم خروجی صدا را کم و زیاد کند.

در پنل پشتی تغییر زیادی نسبت به مدل P10 دیده نمی‌شود و درست به مانند این گوشی، دو سنسور دوربین به شکل افقی و مجزا در کنار هم جای گرفته‌اند

در پنل پشتی تغییر زیادی نسبت به مدل P10 دیده نمی‌شود و درست به مانند این گوشی، دو سنسور دوربین به شکل افقی و مجزا در کنار هم جای گرفته‌اند.

دوربین سه گانه در پی 20 پلاس

این موضوع نشان می دهد که شاید فقط هواوی پی 20 پلاس دوربین سه گانه دارد. تصویری که در سمت چپ می‌بینید به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و گفته می‌شود که به ماژول دوربین سه گانه پی 20 پلاس هواوی تعلق دارد.

به جز این عکس، تصویری از دعوتنامه هواوی برای رویداد معرفی مدل‌های پی 20 نیز منتشر شده بود که تلویحا به دوربین سه گانه در این مدل‌ها اشاره می‌کرد.

از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون که در تصاویر نیز به چشم می‌خورد، پورت یو اس بی نوع C و توری اسپیکرهای آن است. جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این دستگاه وجود نخواهد داشت. منبع این خبر هیچ اطلاعاتی از مشخصات هواوی پی 20 منتشر نکرده است.

هواوی به زودی با برگزاری رویدادی در شهر پاریس، گوشی‌های هوشمند سری هواوی P20 خود را معرفی خواهد کرد. بدون شک این مدل‌ها در بین بهترین گوشی های 2018 جهان جای خواهند گرفت.

یک قسمت لمسی در لبه گوشی برای تنظیم صدا، نبود ناچ در بالای نمایشگر و البته دوربین دوگانه‌ای که جای خود را با شایعات مربوط به دوربین سه سنسور عوض کرده است؛ نظر شما درباره این سبک از طراحی هواوی پی 20 چیست؟

دعوتنامه هواوی برای رویداد رونمایی پاریس
دعوتنامه هواوی برای رویداد رونمایی پاریس

.

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر