coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

حذف آگهی های تبلیغاتی نامناسب توسط گوگل به تعداد 3.2 میلیارد!

حذف آگهی های تبلیغاتی نامناسب اقدام جدیدی از سوی گوگل بوده است. این شرکت در سال 2017 حدود 3.2 میلیارد آگهی تبلیغاتی را حذف نمود.

به گزارش تکراتو، با توجه به اینکه سواستفاده از فضای مجازی و انتشار تبلیغات نامناسب روز به روز در حال افزایش است، گوگل تصمیم به حذف آگهی های تبلیغاتی نامناسب گرفته است. گوگل از حذف 3.2 میلیارد آگهی تبلیغاتی نامناسب خبر داد.

گوگل در آماری اعلام نمود که میزان حذف این تبلیغات در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال ۲۰۱۶ افزایشی ۸۸ درصدی داشته است. در سال ۲۰۱۶ گوگل ۱.۷ میلیارد آگهی تبلیغاتی را حذف کرده بود. آمار یادشده نشان می دهد این شرکت در سال ۲۰۱۷ در هر ثانیه بیش از ۱۰۰ پیام تبلیغاتی نامناسب را حذف کرده است.

منظور از آگهی تبلیغاتی نامناسب چیست؟

آگهی های نامناسب از نظر گوگل آگهی هایی هستند که سیاست های این شرکت را نقض کرده و با هدف کلاهبرداری، حملات فیشینگ، ارسال بدافزار و تبلیغ محصولات غیرقانونی ارسال می شوند. گوگل اعلام کرد که در اکثر موارد آگهی های تبلیغاتی پیش از آنکه توسط مردم دیده شوند، حذف شده اند.

این شرکت همچنین همکاری خود با ۳۲۰ هزار ناشر را به علت چنین تخلفاتی متوقف کرده و ۹۰ هزار وب سایت و ۷۰۰ هزار برنامه تلفن همراه را به همین دلیل در فهرست سیاه خود قرار داده است.

حذف آگهی های تبلیغاتی نامناسب توسط گوگل

گوگل در ادامه در مورد علت حذف آگهی های تبلیغاتی نامناسب اعلام کرد که از مجموع تبلیغات یادشده ۷۹ میلیون پیام تبلیغاتی با هدف ارسال بدافزار طراحی شده بودند. گوگل سال گذشته ۴۰۰ هزار سایت که در آنها بدافزارهایی مخفی شده بود را نیز شناسایی و مسدود کرد.

.

منبع: venturebeat

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر