coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی می 6 ایکس با دوربین دوگانه در TENAA دیده شد

درست در زمانی که همه سرگرم معرفی محصولات جدید کمپانی شیائومی بودند، گوشی جدید شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) در دیتابیس تنا رویت شد.

طبق اطلاعات رویت شده در تنا، نمایشگر این گوشی معادل 5.99 اینچ و نسبت ابعاد 18 به 9 خواهد بود. با توجه به اندازه 5.99 اینچی این گوشی هوشمند، می‌توانیم بگوییم که شیائومی در این گوشی از طراحی تمام صفحه پرده برداشته است. پنل این نمایشگر همان IPS بوده، اما این در حالی است که رزولوشن آن به 2160 در 1080 پیکسل تغییر کرده است.

شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) به طور قابل توجهی بلندتر و عریض‌تر شده است. این گوشی دارای ابعادی معادل 158.9 میلی‌متر طول، 75.5 میلی‌متر عرض و 7.3 میلی‌متر ضخامت بوده و وزن آن نیز 166 گرم است.

شیائومی می 6 ایکس

دوربین یکی دیگر از ویژگی‌های ارتقا یافته‌ در این گوشی هوشمند است. در پشت گوشی شیائومی می 6 ایکس یک دوربین دوگانه را مشاهده می‌کنید. یک سنسور 20 مگاپیکسلی به علاوه یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه خودنمایی می‌کنند. دوربین جلو (سلفی) این دستگاه نیز به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در نگاه اول به پنل پشتی این گوشی جدید، طراحی آشنای آیفون X برایتان تداعی خواهد شد. درست است که جنس بدنه کاملا متفاوتی دارند اما اگر از حسگر اثر انگشت و لوگوی شیائومی چشم‌پوشی کنیم، طراحی آن به آیفون 10 بسیار شبیه است.

اکنون مشخص نیست که آیا پردازنده تغییری کرده است یا نه، اما کاهش ظرفیت باتری از 3350 به 2910 میلی آمپر ساعت قطعا یک خبر بد است. گوشی شیائومی می 6X به باتری ای با ظرفیت ۲۹۱۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. تولید یک گوشی بزرگتر با ظرفیت باتری کمتر قطعا یک امتیاز منفی است. گزینه‌های حافظه نیز همان ۴ گیگابایت رم /۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت داخلی است.

گوشی Xiaomi Mi 6X در رنگ های قرمز (با توجه به عکس های منتشر شده)، صورتی، خاکستری، سفید، نقره ای، رزگلد (گلبهی) و مشکی عرضه خواهد شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر