coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلیغات، استراتژی جدید اپل برای درآمدزایی است

اطلاعات موجود نشان می دهد که استراتژی جدید اپل برای درآمدزایی استفاده از تبلیغات است. اپل قصد دارد کسب و کار مرتبط با فروش تبلیغات خود را گسترش دهد.

به گزارش تکراتو، اپل به منظور افزایش درآمد تمایل دارد تا تغییرات عمده ای در استراتژی های کسب و کاری خود اعمال کند. پیش از این اپل تمام تمرکز خود را بر روی فروش سخت افزارها قرار داده بود اما گزارشات نشان می دهد که فروش گوشی های این کمپانی کاهش یافته است. بنابراین اپل نیاز دارد تا کسب و کار خود را در زمینه های دیگر نیز گسترش دهد.

استراتژی جدید اپل برای درآمدزایی

مسئولان اپل با شرکت هایی از قبیل پینترست، اسنپ چت و … ملاقات های داشته اند تا میزان علاقه این کمپانی ها به شبکه تبلیغات اپل را بسنجند. شبکه ای که می تواند تبلیغات را روی اپ های سیستم عامل iOS پخش کند. بنابراین به نظر می رسد که استراتژی جدید اپل برای درآمدزایی تبلیغات باشد.

ایده اصلی استراتژی اپل این است که به عنوان نمونه هنگامی که کاربری در پینترست موضوعی را جستجو می کند، تبلیغات مرتبط از طریق سیستم تبلیغات اپل برای او نمایش داده شود.

البته اپل هم اکنون نیز برخی از تبلیغات مبتنی بر شرایط جستجو را در اپ استور به فروش می رساند. این روش در سال 2017 درآمدی یک میلیارد دلاری برای این کمپانی به همراه داشت. لازم به ذکر است که کمپانی ساکن کوپرتینو پیش از این همواره به عدم سودآوری به واسطه داده های کاربران افتخار کرده بود.

اپل مانند سایر کمپانی ها به حجم زیادی از داده های کاربران دسترسی ندارد، ولی نباید فراموش کرد که این کمپانی کنترل بیشتری روی پلتفرم موبایل خود و نحوه ارتباط اپ ها با یکدیگر دارد.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر