coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بررسی سلامت مواد غذایی با اپلیکیشن Codecheck

برای بررسی سلامت مواد غذایی از این پس می توانید از اپلیکیشن Codecheck استفاده کنید. این اپلیکیشن، برنامه‌ای هوشمند برای آگاهی از سلامت خوراکی‌ها است.

گزارش تکراتو، اپلیکیشن کد چک (Codecheck) یک برنامه مفید و کاربردی برای بررسی سلامت مواد غذایی است که در هر دو پلت‌فرم اندروید و iOS موجود است. با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند قبل از خرید خوراکی‌های مختلف، با اسکن کردن بارکد درج شده برروی محصول، به ارزش غذایی آن پی ببرند.

بررسی سلامت مواد غذایی

با این اپلیکیشن افرادی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند، می توانند از سلامت محتویات و ارزش غذایی خوراکی موردنظر آگاهی یابند. بدین ترتیب، برنامه کد چک به کاربران یک علامت سبز یا قرمز نشان می‌دهد. علامت سبز نشان‌دهنده ارزش غذایی بالا و سالم بودن محصول است و علامت قرمز نشان دهنده ارزش غذایی پایین آن است.

همچنین کاربران گیاه خوار می توانند با استفاده از این اپلیکیشن از وجود محتویات گوشتی، لبنی و غیر گیاهی، در محصول خریداری شده مطمئن شوند.

این برنامه برای کاربرانی که آلرژی و حساسیت‌های غذایی خاصی به مواد غذایی حساسیت‌زا دارند، نیز بسیار مفید است. به عنوان مثال، برخی از افراد به باقالا حساسیت دارند و مصرف آن می تواند باعث مرگ این افراد شود که از این طریق می توان از محتوای محصول خریداری شده مطمئن شد.

اپلیکیشن Codecheck برای بررسی سلامت مواد غذایی هم اکنون در دسترس و قابل دانلود است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر