coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروشگاه علی بابا از یک آینه هوشمند برای پیشنهاد لباس به مشتریان استفاده می کند

یک خرده فروشی آنلاین در فروشگاه خود یک آینه هوشمند نصب کرده که می تواند لباس مناسب برای مشتریان را به آنها پیشنهاد دهد.

به گزارش تکراتو، این آینه هوشمند قادر است تا رنگ، استایل و ویژگی های فردی هر مشتری را تشخیص دهد و لباس هایی به او پیشنهاد دهد که مناسب وی باشد.

خرده فروشی آنلاین علی بابا با شرکت Guess همکاری کرده اند و توانسته اند یک سیستم هوش مصنوعی به نام Fashion AI  به کار گیرند که می تواند لباس مناسب را به مشتریان ارائه دهد.

این سیستم به افراد کمک می کند در فروشگاه ها لباس هایی بخرند که با یکدیگر تناسب دارند. این سیستم هوش مصنوعی هنگام خرید کاربر تکه های لباس را کنار هم قرار می دهد. این آینه هوشمند حتی می تواند با توجه به لباس هایی که آنلاین خریده شده اند، ظاهری مناسب برای مشتری فراهم کند.

هر تکه لباس در فروشگاه، مجهز به بلوتوث و RFID و حسگرهای حرکتی است که به طور خودکار در آینه هوشمند نشان داده می شوند. اگر مشتری بخواهد می تواند آنها را نیز بپوشد که در این حالت لباس مورد نظر را برای مشتری فراهم می کنند.

البته امکان استفاده از این فناوری برای همه فراهم نیست. زیرا شرکت Guess وعلی بابا، این سیستم هوش مصنوعی را در فروشگاهی در پردیس دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ برای مدتی محدود به نمایش گذاشته اند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر