coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بزرگترین کارخانه تولید گوشی در جهان توسط سامسونگ افتتاح شد

سامسونگ بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان است. این شرکت به تازگی و با هدف افزایش تولید محصولات خود، بزرگترین کارخانه تولید گوشی در جهان را افتتاح کرد. 

بزرگترین کارخانه تولید موبایل در جهان

شهر نویدا (Noida) که در ایالت اوتار پرادش هندوستان قرار دارد، میزبان بزرگترین کارخانه ساخت گوشی هوشمند در جهان است. نارندرا دامورداس مودی، نخست وزیر هندوستان، و مون جه-این، رئیس جمهور کره جنوبی، در مراسمی این کارخانه را که در منطقه 81 شهر نویدا واقع است، افتتاح کردند.

این کارخانه ظرفیت تولید ماهانه 120 میلیون دستگاه گوشی را دارد و این درحالی است که شمار کاربران گوشی‌های هوشمند در هندوستان تا پایان سال جاری، مرز 340 میلیون را رد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: با خیال راحت گوشی بخرید ؛ واردکنندگان گوشی‌ ارز دولتی گرفتند

سال گذشته، سامسونگ با یک سرمایه‌گذاری عظیم در شهر نویدا این کارخانه را تاسیس کرد. کارخانه نویدا هم در تولید تلفن همراه فعالیت داشته و هم محصولات دیگری همچون پنل صفحه نمایش و یخچال فریزر تولید می‌کند. اکنون با توسعه این کارخانه، تولید آن دو برابر شده است.

یکی از مقامات رسمی شرکت سامسونگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

واحد جدید، 35 هکتار بوده که در کنار تاسیسات فعلی قرار گرفته است. این تاسیسات جدید نه تنها حجم ساخت موبایل، بلکه تولید یخچال‌های سامسونگ را نیز به دوبرابر افزایش می‌دهد.

از سال 2012 که این شرکت توانست رهبری بازار موبایل هندوستان را بر عهده بگیرد، تاکنون به گسترش خود در این کشور مشغول بوده است. این موضوع نه تنها برای سامسونگ، که برای هندوستان نیز قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۸ ؛ زیبا و قدرتمند

علاوه بر ساخت بزرگترین کارخانه تولید موبایل جهان در نویدا، سامسونگ یک واحد تحقیق و توسعه در سریپرومبودور، پنج مرکز R & D و یک مرکز طراحی در شهر نویدا است. این مراکز به جز مشاغلی که به طور غیر مستقیم ایجاد می‌کنند، چیزی در حدود 70 هزار کارمند دارند و این به معنای اقتصادی رو به رشد است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر