coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

این طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ است ؛ فبلت پرچمدار سامسونگ چنین ظاهری دارد!

طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) رخ نشان داد. حدودا سه هفته دیگر پرچم‌دار جدید کره‌ای معرفی خواهد شد و امروز اولین تصویر واقعی از این گوشی هوشمند منتشر شد. 

تصویر جدید، طراحی گلکسی نوت 9 را به خوبی نشان داده و پنل پشتی و جلویی آن را به نمایش گذاشته است. همه چیز درست به مانند گذشته است!

پیش از این عنوان شده بود که سامسونگ گلکسی نوت 9 با همان زبان طراحی گلکسی اس 9 خودنمایی خواهد کرد و این درست همان چیزی است که ما در طراحی گلکسی نوت 9 می‌بینیم. شکل و شمایل این دستگاه درست به مانند گلکسی نوت 8 است، اما با تفاوت‌هایی کوچک!

 طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ

با وجود طراحی مشابه با نسل قبلی، اولین تغییری که در ظاهر گلکسی نوت 9 جلب توجه می‌کند، آرایش دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آن است. سنسور اثر انگشت به زیر ماژول دوربین دوگانه نقل مکان کرده است.

ظاهر گلکسی نوت 9 سامسونگ

این همان چیزی است که برای بهینه سازی در گلکسی اس 9 نیز خود را نشان داد. وجود سنسور زیر ماژول دوربین باعث می‌شود که کاربر در هنگان لمس این سنسور کمتر دچار خطا شده و اثر لکه انگشت بر روی لنز دوربین بجا نماند، اما مطمئنا این سبک طراحی نمی‌تواند برای کسانی که به دنبال تغییرات گسترده‌ای در طراحی گلکسی نوت 9 بوده‌اند، جذاب باشد!

تنها چیزی که ممکن است باعث جذابیت‌های نوت 9 شود، احتمالا مربوط به قلم اس پن آن باشد. شایعات گذشته درباره قلم استایلوس این دستگاه ویژگی‌های قابل توجهی را نشان می‌داد. شاید مشخصات این پرچمدار جدید بتواند طرفداران سامسونگ را همچنان به خرید نوت 9 تشویق کند.

قلم اس پن گلکسی نوت ۹ یک ریموت کنترل است!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ گلکسی نوت 9 در 24 آگوست (2 شهریورماه) به همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ معرفی خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theandroidsoul

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر