coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشاور خودرویی وزیر صنعت قیمت 101 میلیون تومانی استپ وی را منطقی اعلام کرد!

مشاور خودرویی وزیر صنعت قیمت 101 میلیون تومانی استپ وی را منطقی اعلام کرد. به گفته وی وزارت صنعت موافق آزادسازی قیمت خودرو نیز است.

به گزارش تکراتو، مشکلات بازار خودرو همچنان ادامه دارد و قیمت‌ها در حال افزایش است. قیمت بسیاری از خودروها به صورت 100 درصد افزایش یافته است. در این بین قیمت استپ وی به 101 میلیون تومان رسیده است.

قیمت 101 میلیون تومانی استپ وی

اصغر خسروشاهی مشاور خودرویی وزیر صنعت در نشست خبری اعضاء انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه وزارت صنعت در جریان تمامی اطلاعات ارزی و خرید قطعات و مواد از قطعه سازان و خودروسازان است، اظهار داشت که در رابطه با صنعت خودرو فقط وزارت صنعت دخیل نیست و سایر دستگاه‌‌ها مانند وزارت اقتصاد، بانک مرکزی هم دخالت دارند به همین دلیل باید به جمع بندی نهایی در این خصوص رسید.

وی ادامه داد که نامه انجمن قطعه سازان به هیات دولت  ارسال شده و ساماندهی وضعیت فعلی نیازمند تصمیم گیری‌های مجموعه هیات دولت است.

درخواست افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان

خسروشاهی در پاسخ به سوالی در مورد درخواست افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان اعلام کرد که این درخواست از سوی دو خودروساز به رییس جمهوری رسیده اما چون این موضوع در شرایط غیر عادی اعلام شده باید رئیس جمهور خود در این رابطه تصمیم گیری کند.

به گفته وی خودروسازان در نامه خود به وزارت صنعت درخواست آزاد سازی قیمت خودرو و فروش محصولات 5 درصد زیر قیمت بازار را داشته‌اند. خسروشاهی بیان نمود که وزارت صنعت موافق آزادسازی قیمت خودرو است. وی همچنین در پاسخ به سوال معقول بودن قیمت 101 میلیون تومانی استپ وی اعلام کرد که، بله معقول است.

وی در مورد پرداخت یارانه به قطعه سازان نیز سخن گفت و اعلام کرد که هرگونه رانت، فساد ایجاد می‌کند و نباید هیچ رانتی در این زمینه داده شود. در حال حاضر که ارز 4200 تومانی برای قطعه سازان به نرخ آزاد رسیده است، آشفتگی و تبعاتی به همراه دارد، اما تا یک یا دو هفته آینده و پس از اصلاحیه‌های صورت گرفته بر تصمیم گیری‌ها، این وضعیت بهبود می‌یابد.

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر