coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اولین رویداد استارتاپی روستایی در شش منطقه کشور برگزار می‌شود

اولین رویداد استارتاپی روستایی در شش منطقه کشور برگزار می‌شود. معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری این خبر را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، ۶ رویداد استارتاپی روستایی در شش منطقه کشور برگزار می‌شود. سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری در یک نشست خبری، از برگزاری این رویداد خبر داد.

خرید بلیط هواپیما

برگزاری اولین رویداد استارتاپی روستایی

رضوی در مورد این رویداد سخن گفت و اهداف آن را بیان نمود. به گفته وی این رویداد با هدف توسعه پایدار روستایی، ایجاد اشتغال پایدار و پویا در جوامع روستایی برپایه ظرفیت‌های بومی و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌گردد.

برگزاری این رویداد در روزهای ۱۰ تا ۱۳ شهریور به میزبانی قزوین خواهد بود و در آن ۲۰۰ شرکت کننده از استان‌های اردبیل، زنجان، گیلان و مازندران حضور خواهند داشت و در مجموع، در این برنامه شش رویداد استات آپی روستایی در شش منطقه کشور اجرا می‌شود.

رضوی همچنین به مصادیق استارت‌آپ‌های روستایی اشاره کرد و اعلام نمود که اخیرا در جوامع پیشرفته از یک روش آبیاری سرنگی برای آب‌رسانی به ریشه اصلی گیاه استفاده می‌کنند که در تحقیقات دیده شده ایرانی‌ها حدود صد سال پیش از قرار دادن کوزه‌ای در زیر خاک در نزدیکی ریشه درخت برای این منظور بهره می‌بردند که استارت‌آپ‌ها می‌توانند با استفاده از دانش بومی و فناوری اطلاعات، روش‌های نوینی را به کار بگیرند.

استارت‌آپ‌هایی که در روستاها مستقر شوند یا استارت‌آپ‌هایی که در شهر مستقر باشند ولی بر کار روستایی متمرکز شوند، خواهند توانست از وام اشتغال روستایی با کارمزد ۴ تا ۸ درصد استفاده کنند.

رضوی در پایان به نزدیکی هفته دولت اشاره کرد و بیان نمود که دولت باید حرف مردم را در تجمعات رسمی بشنود و دولتی‌ها نباید از خودشان تعریف کنند بلکه باید خودشان را نقد کنند تا مردم از آنها تعریف نمایند.

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر