coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت جدید کروم به مناسبت 10 سالگی گوگل کروم منتشر خواهد شد

گوگل کروم به تازگی 10 ساله شد. به منظور جشن گرفتن این رویداد، آپدیت جدید کروم که شامل طراحی و ویژگی‌های خلاقانه‌ای است، منتشر می‌شود.

ظاهر گوگل کروم از گوگل متریال 2 تبعیت می‌کند. گوگل متریال، در سال 2014 به عنوان مجموعه‌ای از اصول طراحی به همراه جایگذاری آن‌ها منتشر شده بود. گوگل متریال معمولا موجب بهبود تجربه کاربری می‌شود، هرچند این مساله تنها به بحث بصری مربوط نشده و منطق و اصول آنرا را نیز شامل می‌گردد.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی مرورگر گوگل کروم از نوتیفیکیشن‌های ویندوز ۱۰

کاربران قادر به پیدا کردن آپدیت رابط کاربری، رنگهای جدید و تغییراتی از این دست خواهند بود. در مجموع، این آپدیت به دنبال شوکه کردن کاربران یا کارهایی از این دست نیست.

آپدیت پسورد منیجر گوگل کروم نیز برای بهبود کارایی آن منتشر گردیده است. در این آپدیت تشخیص موقعیت مورد نیاز به پسورد بهبود یافته است، از سوی دیگر در صورتیکه به ورژن دیگری از گوگل کروم وارد شوید، به طور خودکار پسورد برای شما ساخته و ذخیره خواهد شد.ویژگی جدید کروم

با توجه به مسائل امنیتی، استفاده از ابزارهای مدیریت پسورد را به صورت جدی به شما پیشنهاد می‌کنیم. خواه استفاده از ابزارهایی متعلق به چند پلتفرم مانند لاست پس، وان پسورد باشد، خواه ابزارهایی مربوط به مرورگر نظیر، گوگل کروم و فایر فاکس.

قابلیت‌های پر کردن خودکار فرم نیز، در این ورژن بهبود پیدا کرده است. قابلیت‌ پر کردن خودکار فرم در زمان استفاده از اطلاعات کارت بانکی یا پر کردن فیلدهایی نظیر آدرس در هنگام خرید اینترنتی بسیار راهگشا است.

تغییرات بزرگی نیز در اومنی باکس، محل وارد کردن آدرس و جستجو صورت گرفته است. در این آپدیت، پاسخگویی به بعضی سوالات حتی بدون باز کردن تب جدید نیز ممکن شده است. به گفته گوگل، اطلاعاتی نظیر آب و هوا، شخصیت‌های عمومی، ترجمه و اطلاعاتی از این دست را می‌توان از این طریق به دست آورد.گوگل کروم

علاوه بر این، جستجو برای یک وب سایت نیز از این طریق امکان پذیر است. در صورتیکه تب خاصی از آن وب سایت در حال استفاده باشد، به طور خودکار گوگل از شما در رابطه با باز کردن آن سوال می‌کند، علاوه بر این، گوگل درایو نیز به زودی از قابلیت جستجو برخوردار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نحوه ساخت پسورد قوی ؛ آموزش ساخت رمز عبور غیرقابل هک به صورت دستی و خودکار


در نهایت، امکان مدیریت شورتکات‌ها نیز برای شما بهتر از گذشته فراهم شده است. در ورژن‌های قدیمی، این یکی از معضلات جدی کروم به شمار می‌رفت.

.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر