coinex
راهنمای خرید تکراتو

توسعه یک اپلیکیشن پیام رسان جدید توسط سامسونگ و گوگل

دو کمپانی سامسونگ و گوگل قصد دارند تا با همکاری هم یک اپلیکیشن پیام رسان جدید ارائه کنند. این برنامه برای گوشی‌های اندرویدی ارائه خواهد شد.

به گزارش تکراتو، سامسونگ در تلاش است تا با همکاری شرکت گوگل، اپلیکیشن پیام‌رسان جدیدی برای دستگاه‌های اندرویدی به بازار معرفی کند. این برنامه‌ی جدید دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که از جمله می‌توان به انتقال فایل‌های بزرگ و امکان تماس گروهی اشاره کرد.

توسعه یک برنامه پیام رسان جدید توسط گوگل و سامسونگ

از جمله قابلیت‌های مهم این پیام رسان جدید می‌توان به امکان پشتیبانی از فناوری RCS یا Rich Communication Services  اشاره کرد. براساس آخرین گزارش‌های منتشرشده سامسونگ در حال توسعه‌ی فناوری RCS در گوشی‌های هوشمند گلکسی از جمله گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است.

پاتریک کومت، معاون بخش اجرایی سامسونگ درباره‌ی این فناوری گفت:

با گسترش همکاری سامسونگ با گوگل، کاربران می‌توانند تجربه‌ی بهتری در ارسال پیام برای مخاطبان خود داشته باشند. کاربران می‌توانند با دوستان و اعضای خانواده‌ی خود از طریق پلتفرم پیام‌رسان در ارتباط باشند.

انیل ساب‌هارول، معاون بخش محصولات ارتباطی و تصاویر گوگل نیز معتقد است:

این همکاری نزدیک باعث تقویت صنعت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان خواهد شد و در نتیجه پوشش جهانی فناوری RCS  نیز تقویت خواهد شد. مشارکت و همکاری سامسونگ و گوگل، چشم‌اندازهای جدیدی در صنعت ارسال پیام در دستگاه‌‌های اندرویدی ایجاد خواهد کرد؛  کاربران، برندها و در کل استفاده‌کنندگان از سیستم‌ عامل اندروید می‌توانند تجربه‌ی موفق‌تر و بهتری در ارسال پیام داشته باشند.

البته اپلیکیشن‌هایی چون تلگرام و واتساپ، اکنون بیشترین سهم بازار را به‌ خود اختصاص داده‌اند، اما این پیام رسان جدید و مشترک Google و Samsung  نیز ممکن است بتواند فرصت تازه‌ای در اختیار برنامه‌ی SMS‌  قرار دهد.

اینکه این برنامه جدید فقط محدود به دستگا‌ه‌های سامسونگ است یا تمام دستگاه‌های اندرویدی را شامل می‌شود، هنوز مشخص نشده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  MSPOWERUSER

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر