coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره گیری کرد

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره گیری کرد. آنطور که اعلام شده اندی جسی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

جف بزوس مدیرعامل و بنیانگذار بزرگترین کمپانی تجارت آنلاین جهان از فصل سوم سال جدید میلادی از مقام خود کناره گیری خواهد کرد و اندی جسی که در حال حاضر مدیر بخش کلاد کامپیوتینگ آمازون است به جای او خواهد نشست.

جسی که فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد است در سال 1997 به آمازون پیوست و به توسعه خدمات وب این کمپانی کمک کرد.

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره گیری کرد

مدیرعامل آمازون در نامه‌ای به کارمندان این کمپانی نوشته است:

مدیریت آمازون یک مسئولیت عظیم است و انرژی زیادی می‌برد. وقتی چنین مسئولیتی داشته باشید، به سختی می‌توانید به سایر امور رسیدگی کنید. من بیش از هر زمان دیگری با انرژی کار می‌کنم و قصدم بازنشستگی نیست.

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره گیری کرد

البته بزوس آمازون را به طور کامل کنار نخواهد گذاشت. او پس از کناره گیری از سمت مدیرعاملی به عنوان رئیس اجرایی به کار خود در کمپانی آمازون ادامه خواهد داد. پستی که به گفته خودش فرصت و انرژی لازم برای رسیدگی به سایر فعالیت ها را به او خواهد داد.

بزوس 57 ساله در سال 1994 آمازون را تاسیس کرد. او این شرکت را از یک کتاب فروشی آنلاین به یک کمپانی هطیم تجاری با میلیاردها دلار فروش در سراسر دنیا بدل کرد.

طی پاندمی کروه در سال 2020 و اعمال محدودیت های اجتماعی که مردم را به سوی خریدهای اینترنتی سوق داد، بر سرعت رشد کمپانی آمازون باز هم افزوده شد و این شرکت سود بسیاری از فروش آنلاین در تمام نقاط دنیا کسب کرد. در حال حاضر آمازون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر را در استخدام خود دارد. نشریه اقتصادی بلومبرگ بزوس را با 188 میلیارد دلار یکی از ثروتمندترین مردان جهان معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره گیری کرد! نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر