;
coinex

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن [مهر 1400]

برند ایکس ویژن از جمله برندهای مطرح و شناخته شده ایرانی در تولید تلویزیون است. این گفتار تکراتو به معرفی بهترین تلویزیون های ایکس ویژن اختصاص دارد.

تلویزیون امروزه از مهمترین بخش های زندگی ماست. با استفاده از تلویزیون سرگرم میشویم، به تماشای بهترین فیلم ها و سریال ها میپردازیم، از جدیدترین اخبار جهان مطلع میشویم و حتی از آن برای بازی استفاده میکنیم.

مسئله مهم درباره تلویزیون و تعیین گزینه های خرید، تنوع برندهای عرضه کننده تلویزیون های هوشمند و سنجش کیفیت محصولات است. البته که در حال حاضر دیگر با وجود تلویزیون های سامسونگ و ال جی، کمتر نگرانی خاصی درباره کیفیت محصولات وجود دارد، اما نگرانی درباره قیمت محصولات اینچنینی همیشه میتواند در خرید موثر باشد.

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

به روزرسانی مهر 1400

همانطور که گفتیم بازار تلویزیون ها و مدل های هوشمند آن طی سالیان اخیر تنوع زیادی را تجربه کرده است. در شرایطی که افزایش شدید نرخ دلار سبب افزایش قیمت زیاد انواع محصولات وارداتی به کشور شده، اهمیت برندهای ایرانی را دوچندان کرده است. در این میان محصولات ایرانی اگرچه کمتر میتوانند به لحاظ کیفی تنه به تنه برترین های جهان بزنند‌، اما با در نظرگرفتن وضعیت اقتصادی ارزش خرید بالایی دارند.

در میان برندهای مشهور تلویزیون ایرانی نیز با چندین برند نسبتا مطرح مواجهیم. در درجه اول برند جی پلاس را با محصولات خوبش باید از سایرین جدا کرد. البته که قیمت این محصولات نیز نسبت به سایر برندهای ایرانی به طرز قابل توجهی بالاتر است. اما اگر به دنبال محصولات باکیفیت اما با قیمت معقول باشید، باید به سمت برند هایی چون ایکس ویژن، شهاب و مسترتک بروید.

شرکت مادیران که به عنوان صاحب برند ایکس ویژن فعالیت دارد، طی سالهای اخیر با عرضه تعدادی محصولات باکیفیت در بازار تلویزیون های ایرانی، توانسته جایگاه قابل قبولی برای خود کسب کند.

خوشبختانه کیفیت این محصولات قابل قبول بوده و قیمت مناسب آنها به واسطه تولید داخل بودنشان سبب شده تا افراد اقبال بیشتری به خرید محصولات این برند داشته باشند. در همین راستا و همانطور که سال گذشته راهنمای خرید بهترین تلویزیون در سال 98 را ارائه داده بودیم، در این گفتار فهرستی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن را به شما معرفی خواهیم کرد.

ایکس ویژن مدل 65XKU635 سایز 65 اینچ

ایکس ویژن مدل 65XKU635 سایز 65 اینچ
بهترین تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون مدل 65XKU635 یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن به شمار میاید که متناسب با نیاز عموم کاربران تهیه و تولید شده است. این تلویزیون از رابط هوشمند Android 6.0 بهره می برد. صفحه این تلویزیون 65 اینچی از نوع تخت است و مانند بسیاری از تلویزیون‌های مدرن موجود در بازار، از فناوری LED بهره می‌برد.

کیفیت تصویر این مدل Ultra HD است و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد.

شرکت سازنده برای این تلویزیون یک پردازنده دو هسته ای در نظر گرفته است که 1.5 گیگابایت رم آن را همراهی می کنند. تلویزیون 65XKU635 برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز شده است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، ماشین زمان، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG) و تلتکس از دیگر امکانات این تلویزیون است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2021

ایکس ویژن 55XT515 سایز 55 اینچ

ایکس ویژن 55XT515 سایز 55 اینچ
بهترین تلویزیون های ایرانی

مدل 55XT515، یکی از مدل های هوشمند برند ایکس ویژن است که با امکاناتی بسیار خوب و کارآمد طراحی و تولید شده است. این تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن در سایز 55 اینچی تولید می‌شود و برای فضاهای نسبتا بزرگ و متوسط کافی است.

کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با رزولوشن 1920×1080پیکسلی به نمایش می‌گذارد. تصاویر از وضوح و کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند و کاربران از دیدن تصاویر این صفحه‌نمایش لذت می‌برند.

نسبت صفحه‌نمایش 16:9 است. سیستم‌صوتی این تلویزیون نیز کیفیت قابل‌قبولی دارد و از دو بلندگوی 10 واتی‌ آن، صدایی با سیستم‌صوتی Dolby Digital پخش می‌شود. امکانات این تلویزیون مثال‌زدنی است.

55XT515، تلویزیونی اندرویدی است که با نسخه‌ی 4.4 تولید شده است. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران با سهولت بیشتری تنظیمات تلویزیون خود را تغییر دهند و قابلیت دانلود و نصب اپلیکیشن‌های متعددی را داشته باشند؛ همچنین می‌توانید با اتصال به اینترنت و ورود به حساب کاربری خود، علاوه‌بر اپلیکیشن‌های دلخواهتان، به دانلود و نصب انواع بازی بپردازید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پایین رده 2021

ایکس ویژن 49XK580 سایز 49 اینچ

ایکس ویژن 49XK580 سایز 49 اینچ
بهترین تلویزیون ایکس ویژن

مدل 49XK580 به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد.

زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 49XK580 دوکاناله است و به‌واسطه‌ی دو بلندگوی 10واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند.

شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید.

درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های نوکیا 2021

ایکس ویژن 55XTU745 سایز 55 اینچ

ایکس ویژن 55XTU745 سایز 55 اینچ
بهترین تلویزیون ایکس ویژن

به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن، مدل 55XTU745 محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند.

شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید درگاه HDMI را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ایرانی 1400

ایکس ویژن 43XT745 سایز 43 اینچ

ایکس ویژن 43XT745 سایز 43 اینچ
بهترین تلویزیون ایکس ویژن

به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند.

نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 43XT745 دوکاناله است و به‌واسطه‌ی سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure sound می‌تواند کیفیت صدای مطلوبی را تولید نماید. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است.

با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ میان رده

ایکس ویژن 55XT540 سایز 55 اینچ

ایکس ویژن 55XT540 سایز 55 اینچ
بهترین تلویزیون ایکس ویژن

به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند.

نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 55XT540 دوکاناله است و با کمک دو بلندگوی 10واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند.

شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی های میان رده 2021

ایکس ویژن 49XT540 سایز 49 اینچ

ایکس ویژن 49XT540 سایز 49 اینچ
بهترین تلویزیون ایکس ویژن

به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن ، این محصول زاویه ‌دید ۱۷۸ درجه و وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌ نمایش را از محدوده‌ی‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی پخش می‌کند. سیستم‌صوتی تلویزیون 49XT540 دوکاناله است و با کمک دو بلندگوی 10 وات، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند.

شرکت ایکس ویژن برای این مدل، دو عدد درگاه 2 USB در نظر گرفته شده است برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه‌های HDMI و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت بالا به صفحه‌نمایش منتقل کند.

با قابلیت PVR امکان ضبط برنامه‌ها میسر شده و توسط Time Shift یا همان ماشین زمان هیچکدام از برنامه‌های مورد علاقه‌تان را از دست نمی‌دهید. تیونر داخلی این دستگاه کاربران را از خرید دستگاه گیرنده‌ی دیجیتال بی‌نیاز کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین تراشه موبایل 2021

ایکس ویژن 65XTU815 سایز 65 اینچ

ایکس ویژن 65XTU815 سایز 65 اینچ
بهترین تلویزیون های ایرانی

تلویزیون 65XTU815 به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن ، توان پخش تصاویر با کیفیت ۴K را داراست و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. ابعاد ۶۵ اینچی این محصول، باعث می‌شود زاویه‌دید وسیعی در اختیارتان قرار گیرد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ی وسیعی برایتان فراهم می‌کند. سیستم‌صوتی این تلویزیون دوکاناله است و با دو بلندگوی ۱۰ واتی، در مجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند.

قابلیتی که لذت استفاده از این تلویزیون را دوچندان کرده است، رابط ‌هوشمند آن است. سیستم‌عامل اندروید آن با نسخه‌ی ۵٫۱ است. به کمک این رابط و اتصال به شبکه ‌اینترنت شما می‌توانید از سرویس‌های مختلفی به تماشای فیلم و سریال مشغول شوید.

این تلویزیون از ۲ درگاه USB در کنار ۳ درگاه HDMI بهره‌مند است. همچنین اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN و شبکه‌ی بی‌سیم امکان پذیر است. این تلویزیون به ‌همراه یک عدد ریموت‌ کنترل عادی ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2021

ایکس ویژن 49XTU725 سایز 49 اینچ

ایکس ویژن 49XTU725 سایز 49 اینچ
بهترین تلویزیون های ایرانی

این مدل به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن با ابعاد ۴۹ اینچی، برای فضاهای متوسط مانند اتاق نشیمن مناسب است. کیفیت تصویر این مدل ‌۴K است و تصاویری شفاف را به نمایش می‌گذارد. همچنین زاویه دید گسترده در این محصول باعث می‌شود تا فضای بیشتری را از اتاق پوشش دهد. دو بلندگوی ۱۵ واتی این محصول نیز در مجموع می‌توانند قدرتی ۳۰ واتی را فراهم کنند.

برای توضیح در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید گفت که روی بدنه‌ی آن، دو درگاه‌ USB تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید.

سه درگاه‌ HDMI‌ این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی‌و‌تصویری ممکن کرده است. این تلویزیون با پردازنده چهار هسته خود عملکرد مطلوبی در اجرای سیستم‌عامل اندروید دارد. این عملکرد مطلوب موجب می‌شود تا به راحتی بتوانید محتوای مورد نظرتان را از طریق اینترنت تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مادربردهای 2021

ایکس ویژن 55XKU635 سایز 55 اینچ

ایکس ویژن 55XKU635 سایز 55 اینچ
بهترین تلویزیون های ایرانی

به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن این محصول با دو بلندگوی ۱۲ واتی در مجموع قدرتی ۲۴ واتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. ایکس ویژن با همراهی شرکت معتبر هارمن-کاردن توانسته کیفیت صدایی مناسب با بم عمیق و پنهای باند مناسب را برای این محصول فراهم کند.

همچنین کیفیت ‌تصویر این تلویزیون ۴K است و تصاویر را با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسلی به نمایش می‌گذارد. تصاویر از وضوح و کیفیت رضایت بخشی برخوردارند و کاربران از دیدن تصاویر این صفحه‌نمایش لذت می‌برند.

تلویزیون ۵۵XKU635، تلویزیونی اندرویدی است که به نسخه‌ی ۶ این سیستم عامل مجهز شده است. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران با سهولت بیشتری تنظیمات تلویزیون خود را تغییر دهند و قابلیت دانلود و نصب اپلیکیشن‌های متعددی را داشته باشند.

همچنین این دستگاه مجهز به دو عدد پورت USB است که امکان اتصال فلش‌مموری و هارداکسترنال را فراهم می‌کند. دو عدد پورت HDMI نیز وظیفه‌ی اتصال انواع پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری به تلویزیون را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2021

ایکس ویژن 43XK570 سایز 43 اینچ

ایکس ویژن 43XK570 سایز 43 اینچ
بهترین تلویزیون های ایرانی

به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن 43XK570 تلویزیونی با کیفیت Full HD و قابلیت‌های بسیار کاربردی است که برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده است.

این تلویزیون تصویر را با رزولوشن 1080 در 1920 نمایش می‌دهد. با این که امروزه تلویزیون ۴K حرف اول را در بازار تلویزیون می‌زنند، باتوجه به این که دسترسی به محتوای ۴K در کشور ما آسان نیست کاربر چیز زیادی را از دست نخواهد داد. این تلویزیون همچنین به یک سیستم صوتی دو کاناله ۲۰ وات مجهز شده است.

درگاه‌های ارتباطی متنوع یکی از مزایای این مدل محسوب می‌شود. این مدل از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI بهره می‌برد. از طرف دیگر امکاناتی نظیر PVR، EPG و ماشین زمان استفاده از این تلویزیون را ساده‌تر کرده و امکانات کاربردی در اختیار کاربر قرار داده‌اند. این تلویزیون همچنین طراحی شیکی دارد و قاب تمام مشکی آن ظاهر زیبایی به تلویزیون داده است.

بیشتر بخوانید: ارزان ترین تبلت های 2021

ایکس ویژن 50XTU835 سایز 50 اینچ

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن ؛ به روزرسانی مهر 1400

این تلویزیون هوشمند از نسل هشتم تلویزیون های ایکس ویژن و از جمله تلویزیون های پرچمدار این برند است. محصولی هوشمند و با پشتیبانی از اندروید که در نسخه های مختلفی به بازار ارائه شده است.

نمایشگر 4K‌ این محصول وضوحی 4 برابر بیشتر از مدل های فول اچ دی دارد و فناوری HDR10‌ به کار رفته در آن همزمان با بالا رفتن عمق کنتراست تصاویر،‌کیفیت نمایش را در مجموع بالا برده است.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های 2021

ایکس ویژن 32XT520 سایز 32 اینچ

ایکس ویژن 32XT520 سایز 32 اینچ
بهترین تلویزیون های ایرانی

اگر قصد تهیه یک تلویزیون برای اتاق خواب یا فروشگاه خود را دارید تلویزیون ۳۲XT520 با قیمت مناسب خود گزینه‌ی ایده عالی محسوب می‌شود. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل ۳۲XT520 یک تلویزیون ۳۲ اینچ است که تصویر را با کیفیت HD نمایش می‌دهد.

با این که امروزه تلویزیون‌های ۴K حرف اول را می‌زنند، باتوجه به سایز کوچک مدل ۳۲XT520 می‌توان گفت کیفیت HD برای آن کافی خواهد بود. برای این مدل یک سیستم صوتی ۲۰ وات در نظر گرفته شده است که شامل دو بلندگوی ۱۰ وات می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست برای PS5

ایکس ویژن 32XT580 سایز 32 اینچ

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن ؛ به روزرسانی مهر 1400

مدل 32 اینچی 32XT580 یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی برای فضاهای کوچک و محدود،‌ ادارات و فضاهای سربسته کوچک است. محصولی که تفریبا همه قابلیت های مدلهای گران قیمت و بزرگتر ایکس ویژن نظیر تایم شیفت را داراست و از کیفیت صدای دالبی دیجیتال برخوردار است. اما قیمتی پایین تر و به صرفه تر دارد. این مدل یک درگاه USB و دو درگاه HDMI برای انتقال مستقیم محتوا و تماشا با کیفیت اچ دی دارد.

در پایان باید گفت با وجود کیفیت ساخت و قیمت مناسبی که ایک ویژن ارائه میدهد، در صورتی که شما محدودیتی به لحاظ بودجه حس نمیکنید، برای بهره مندی از کمال قابلیت های یک تلویزیون باید به بهترین تلویزیون های هوشمند 2020، بهترین تلویزیون های اولد 2020، تلویزیون های NEXTGEN و تلویزیون های سری BET-H سامسونگ نگاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین تلویزیون های ایکس ویژن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر