coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گالری/ بهترین عکس های پهپاد

بهترین عکس های پهپاد به ثبت رسیده، که شرکت کنندگان آن را کاربران پهباد سراسر جهان تشکیل می دهند، مشخص شد. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، رتبه ی دوم را در این مسابقات کسب کرده است. برندگان این چالش دو ماهه، از بین 10000 هزار شرکت کننده از 146 کشور جهان، معرفی شدند.
برای دیدن بهترین عکس ها با تکرا همراه شوید.
این عکس که توسط کارلو ماتوگینز به ثبت رسیده است، به عنوان سومین عکس برتر در دسته ی عکس های “زیبا” انتخاب شد.

 این عکس که توسط کارلو ماتوگینز به ثبت رسیده است، به عنوان سومین عکس برتر در دسته ی عکس های "زیبا" انتخاب شد. .
تصویر زیر انفجار یک صاعقه را در شهر لوبوک تگزاس نشان می دهد. دومین عکس برتر در دسته ی عکس های “زیبا” به دارین کونتز تعلق گرفت.

راهنمای خرید تکراتو

 تصویر زیر انفجار یک صاعقه را در شهر لوبوک تگزاس نشان می دهد. دومین عکس برتر در دسته ی عکس های "زیبا" به دارین کونتز تعلق گرفت. .
پهباد هانبینگ وانگ، این عکس خیره کننده از جنگل منحصر به فرد و با شکوهی که در کشور یولی قرار دارد را به ثبت رسانده است. (یولی، در منطقه ی خودمختار چین به نام سین کیانگ اویغور واقع شده است). این عکس، منتخب بهترین عکس در دسته ی عکس های “زیبا” بود.

 پهباد هانبینگ وانگ، این عکس خیره کننده از جنگل منحصر به فرد و با شکوهی که در کشور یولی قرار دارد را به ثبت رسانده است. (یولی، در منطقه ی خودمختار چین به نام سین کیانگ اویغور واقع شده است). این عکس، منتخب بهترین عکس در دسته ی عکس های "زیبا" بود. .
لوک بل، سایه ای از دوستش را به ثبت رساند که در حال گرفتن پهباد خود بود. این عکس، رتبه ی سوم را در دسته ی “پهباد” کسب کرد.

لوک بل، سایه ای از دوستش را به ثبت رساند که در حال گرفتن پهباد خود بود. این عکس، رتبه ی سوم را در دسته ی "پهباد" کسب کرد. .
دومین عکس برتر در دسته ی “پهباد”، به عکس یونچینگ ژانگ تعلق گرفت. این عکس پرواز یک پهباد را در بین پرواز کبوترها نشان می دهد.

 دومین عکس برتر در دسته ی "پهباد"، به عکس یونچینگ ژانگ تعلق گرفت. این عکس پرواز یک پهباد را در بین پرواز کبوترها نشان می دهد. .
در این تصویر پهباد ونجان چن را در حال تصویر برداری نزدیک از قایق ها می بینیم. این عکس، رتبه ی اول را در دسته ی “پهباد” برای او به ارمغان آورد.

در این تصویر پهباد ونجان چن را در حال تصویر برداری نزدیک از قایق ها می بینیم. این عکس، رتبه ی اول را در دسته ی "پهباد" برای او به ارمغان آورد..
این عکس که توسط پهباد مارکو کولپل به ثبت رسیده است، گروهی از کوهنوردان را در کوه Ferata در رشته کوه های آلپ نشان می دهد. رتبه ی سوم در “عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد”، به این عکس تعلق گرفت.

این عکس که توسط پهباد مارکو کولپل به ثبت رسیده است، گروهی از کوهنوردان را در کوه Ferata در رشته کوه های آلپ نشان می دهد. رتبه ی سوم در "عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد"، به این عکس تعلق گرفت..
تصویر زیر توسط پهباد اودریس آر، در کوه اسویلند نروژ، گرفته شده است. این عکس به عنوان دومین عکس برتر در دسته ی “عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد” انتخاب شد.

 تصویر زیر توسط پهباد اودریس آر، در کوه اسویلند نروژ، گرفته شده است. این عکس به عنوان دومین عکس برتر در دسته ی "عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد" انتخاب شد. .
این تصویر که به عنوان بهترین عکس در دسته ی “عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد” انتخاب شده است، دوست الکس کرکیس را در حال عکس برداری از پهباد نشان می دهد.

این تصویر که به عنوان بهترین عکس در دسته ی "عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد" انتخاب شده است، دوست الکس کرکیس را در حال عکس برداری از پهباد نشان می دهد..
سایه ی بالون در این تصویر، دقیقا نقطه ی فرود آن را نشان می دهد. این عکس توسط پهباد گلن اورساک گرفته شده، رتبه ی سوم عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد، در دسته ی عکس های “زیبا” را به خود اختصاص داد.

سایه ی بالون در این تصویر، دقیقا نقطه ی فرود آن را نشان می دهد. این عکس توسط پهباد گلن اورساک گرفته شده، رتبه ی سوم عکس های به ثبت رسیده توسط پهباد، در دسته ی عکس های "زیبا" را به خود اختصاص داد..
تصویر هوایی از جزایر مصنوعی نخل جبل علی در دبی، رتبه ی دوم را در دسته ی عکس های “زیبا” به خود اختصاص داد. عکاس: راب دابلیو

تصویر هوایی از جزایر مصنوعی نخل جبل علی در دبی، رتبه ی دوم را در دسته ی عکس های "زیبا" به خود اختصاص داد. عکاس: راب دابلیو.
این عکس با نام “چشم” رتبه ی اول را در دسته ی عکس های “زیبا” کسب کرد.

 این عکس با نام "چشم" رتبه ی اول را در دسته ی عکس های "زیبا" کسب کرد. .
نورهای خیره کننده در تصویر زیر توسط پهباد فانتوم 3 به وجود آمده است. این تصویر رتبه ی اول را در بین بهترین عکس هایی که از پهبادها گرفته شده، در دسته ی “علاقه مندان” کسب کرد.

نورهای خیره کننده در تصویر زیر توسط پهباد فانتوم 3 به وجود آمده است. این تصویر رتبه ی اول را در بین بهترین عکس هایی که از پهبادها گرفته شده، در دسته ی "علاقه مندان" کسب کرد. .
این عکس زیبا از زن و شوهری در زمین فوتبال ، جزء بهترین عکس های دسته ی علاقه مندان قرار گرفت.

 این عکس زیبا از زن و شوهری در زمین فوتبال ، جزء بهترین عکس های دسته ی علاقه مندان قرار گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ,  موضوع جالبی بود   دست شما درد نکنه

    پاسخ