coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوکوهایی که مستقل پرواز می کنند

پوکوهایی که مستقل پرواز می کنند ؛ بعد از اینکه شیائومی، ردمی را از خانواده جدا کرد، تصمیم گرفت پوکوها را نیز به عنوان یک برند مستقل معرفی کند. در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

این شرکت چینی توانست در مدت زمان کوتاهی، بازار گوشی های موبایل را قبضه کند و جایی برای حرکت رقیب در صحنه رقابتی نگذاشت. پوکو یکی از میان رده های فوق العاده  خانواده شیائومی است که با معرفی pocof1 برای اولین بار، به بازار معرفی شد. و با پوکو X3 به اوج رسید . امروزه پوکو جزو برندهای محبوب در بازار ایران است که فروش فوق العاده ای دارد و پیشرفت این سری به اندازه ای است که با برندهای دیگری مانند سامسونگ و هواوی نیز رقابت می کند. اگر قصد گوشی های پوکو را دارید، قیمت گوشی شیائومی لیپک با فروشگاه های دیگر قابل مقایسه نیست، یک سری به فروشگاه لیپک بزنید و قیمت ها را بررسی کنید.

ویژگی های گوشی های سری پوکو

در این قسمت قصد دارم ویژگی های منحصر به فرد گوشی های پوکو را به اختصار اشاره کنم . این برند با وجود اقتصادی بودن، به نیازهای کاربر پاسخ داده است که  در ادامه به آن ها می پردازیم .

  1. باتری فوق العاده
  2. دوام بالا
  3. سهولت و راحتی در بازی
  4. پردازنده خوب
  5. کیفیت بالای دوربین

1. تجربه بازی مهیج با پوکوایکس 3

اگر دنبال گوشی هستید که با آن بتوانید بازی کنید، پوکو ایکس 3 بهترین گزینه است. پوکو ایکس 3 دارای یک نمایشگر 120 هرتزی با باتری 5160 آمپر ساعت است، و دو نسخه دارد، شما می توانید نسخه NFC و یا معمولی را انتخاب کنید. پنل پشتی با درج برند پوکو و فونت بزرگ، کاملا آن را از بقیه گوشی ها متمایز کرده است. مقاومت به ذرات آب با گواهی IP53 دارد، و نمایشگر6 اینچی با رزولوشن 2400*1080   بهترین ویژگی ها را در اختیار کاربر قرار داده است. رفرش ریت 240هرتزی، شرایط یک بازی فوق العاده را برای گیمرها فراهم می کند. چیپست خارق العاده اسنپدراگون 732 جی، کار گیمرها را روان و ساده کرده است، و از نظر اسپیکر نیز بی نظیر است، این گوشی مجهز به  اسپیکر استریوست که حجم صدای بلند و کیفیت بی نظیری دارد.

پوکوهایی که مستقل پرواز می کنند
پوکوهایی که مستقل پرواز می کنند

2. پوکو ایکس 3 پرو می درخشد

تمرکز اصلی این گوشی مانند پوکو ایکس 3 براساس بازی طراحی شده است، ظاهر پوکوایکس 3 پرو به پوکو ایکس 3 شباهت دارد. بدنه پشتی پلاستیک است و شما چهار لنز و یک فلش را در این قسمت مشاهده می کنید. ابعاد نمایشگر 6 اینچ و دوربین سلفی در یک حفره قرار گرفته است. پنل گوشی 120 هرتزی 1080 و Hdr10  را پشتیبانی میکند، در مورد باتری هم تفاوتی با پوکو ایکس 3 ندارد. دوربین  48 مگاپیکسلی اصلی این گوشی، عکس های خوبی  را ثبت می کند، در کل دوربین پوکو ایکس 3 پرو نسبت به قیمت، عملکرد راضی کننده ای دارد. سخت افزار خارق العاده اسنپدراگون 860 مزیتی است که باعث درخشش این گوشی در بین رقبا شده است،. اگر گیم و قیمت در اولویت خرید شما نیست، قطعا   گوشی می نوت 10 پرو انتخاب بهتری است.

پوکو M3 با باتری شگفت انگیز

یکی از گوشی های بسیار محبوب و پرفروش بازار موبایل است . اولین ویژگی منحصر به فرد این گوشی، باتری خارق العاده با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی است که بیشتر از 2 روز شارژ دارد . اگر زیاد اینستاگرام گردی دارید و با گوشی بازی می کنید این گوشی مناسب شماست. اما متاسفانه 2 ساعت زمان می برد تا گوشی کاملا شارژ شود . ظاهر این گوشی با وجود اینکه پلاستیک مات است اما حس پلاستیکی را به مخاطب نمی دهد. نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2340*1080 و محافظ گوریلا گلس 3 از ویژگی های صفحه نمایش است. پوکو ام 3 از نظر دوربین عملکرد زیاد جالبی ندارد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل ماکرو و تشخیص عمق دارد، اما کار راه انداز هستند، پردازنده پوکو ام 3 اسنپدراگون 662 به کار رفته که بازی های سنگین را به خوبی اجرا می کند.

پوکوهایی که مستقل پرواز می کنند
پوکوهایی که مستقل پرواز می کنند

3. پوکو M3 پرو گوشی فوق العاده جذاب

شیائومی در طراحی پنل پشتی این گوشی تفاوت های جذابی را ایجاد کرده است، دوربین و 3لنز و یک فلش دوال در کنار لوگوی پوکو در یک قاب مشکی مستطیل شکل قرار گرفته شده است. بدنه پشتی براق و از جنس پلاستیک است، صفحه نمایش 6.5 اینچ با رزولوشن 2400*1080 پیکسل دارد که با پنل IPS 90 هرتزی و 1080 کار می کند . باتری پوکو ام 3، 5000 میلی آمپر ساعت است و شما به راحتی می توانید، 1 روز کامل با خیال راحت با آن کار کنید. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص دارد  که معمولی کار می کند. پوکو ام 3 پرو از نظر سخت افزاری به پردازنده مدیاتک و dimnsity 5 g مجهز است. اگر تصمیم دارید پوکو ام 3 را بخرید، آخرین قیمت poco m3 شیائومی پرو را  می توانید در فروشگاه های معتبری مانند لیپک بررسی کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر