coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 6 مشخص شد

در میان اخبار رونمایی ها از برندهای مطرح، اکنون شاهد تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 6 هستیم. طبق شنیده ها این گوشی به زودی و قبل از رونمایی آیفون، معرفی می شود

فصل رونمایی از برندهای جدید و متنوع است. تمام برندهای مطرح بازار در این ماه قصد دارند طی مراسمی از محصولات تازه خود رونمایی به عمل آورند.

همان طور که می دانیم قرار است در همین ماه و به زودی از محصولات جدید سامسونگ، اپل و اکنون گوگل رونمایی شود. امروز نوبت تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 6 است. در ادامه همراه تکراتو باشید تا تاریخ معرفی این محصول را بدانیم.

تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 6

درست یک روز قبل از رونمایی آیفون 13 کوپرتینویی ها، قرار است که گوگل هم از نسل تازه گوگل پیکسل خود رونمایی نماید. هین چند هفته پیش بود که اخباری منتشر شد و گفته شد که تا اواخر سه ماهه سوم 2021 از گوگل پیکسل 6 رونمایی خواهد شد.

اما یکی از افشاگران نزدیک به این شرکت می گوید که تاریخ رونمایی همین نزدیکی ها خواهد بود. گرچه می دانیم که گوگل قبل از این گفته بود که فصل سوم 2021 زمان رونمایی از این محصولات است. همزمان با ورود پیکسل 6، تولید گوشی های نسل قبلی مانند پیکسل 5 و پیکسل 4 فایوجی متوقف شدند.

تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 6

اکنون اخبار منتشره می گویند که تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 6 یک روز قبل از رونمایی آیفون 13 می باشد. حال باید بدانیم که آیفون 13 کی معرفی می شود؟ بله همان طور که قبلا در تکراتو گفته ایم، این نسل از گوشی های اپل در 23 شهریور ماه رونمایی می شوند. بنابراین باید منتظر معرفی گوگل پیکسل 6 در تاریخ 22 شهریور ماه باشیم.

البته با نگاهی به تاریخ رونمایی گوگل پیکسل 5 که در 30 سپتامبر انجام شد می توان از گوگل چنین انتظاری داشت که از سری جدید در 13 سپتامبر پرده بردارد. از تاریخ که بگذریم به مشخصات گوشی می رسیم که از تراشه 5 نانومتری Tensor بهره مند است. گوگل از این تراشه به منظور بهترین بهره برداری از اندروید استفاده کرده است.

دوربین نسخه استاندارد گوگل پیکسل 6، دوگانه 12+50 مگاپیکسل است و نسخه پرو از یک لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال برخوردار می باشد. سنسور این لنز نیز 48 مگاپیکسل خواهد بود. به گفته گوگل این نسل از گوشی ها دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و بهبود عملکرد باتری می باشند. طیف رنگ این گوشی ها سه رنگ است که در عضو پرو و استاندارد این رنگ ها مختلف خواهند بود. گوگل پیکسل 6 در هشت بازار جهانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر