coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Last Duel اثر ریدلی اسکات

به تازگی تریلر و تاریخ اکران فیلم The Last Duel اثر ریدلی اسکات به همراه مجموعه‌ی جدیدی از پوستر کاراکترهایش انتشار یافته است.

فیلم The Last Duel، یک درام تاریخی قرون وسطایی است که از ۲۳ مهر ماه در سینماها اکران خواهد شد. از هنگام نخستین پخش این فیلم در جشنواره فیلم ونیز در اوایل ماه جاری، نظرات خوبی به دست آورده است.

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Last Duel

گویا در جشنواره فیلم ونیز بود که متوجه شدند این فیلم در حوزه فروش نیز امیدوارکننده است؛ چون در چند ماه پیش وضعیت فروش فیلم در گیشه‌ها مناسب نبوده است.

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Last Duel

براساس ادعای مارگریت دی تیوبویل با بازی جودی کومر (Jodie Comer) در فرانسه در قرن 14، قربانی یک سواستفاده شده است. ژان دو کاروژ با بازی مت دیمون (Matt Damon) تعهد داده است که از ناموس همسرش دفاع کند و ژاک لو گریس با بازی آدام درایور (Adam Driver) را برای جنگ می‌طلبد و این جنگ به آخرین دوئل تاریخ فرانسه تبدیل خواهد شد.

ریدلی اسکات (Ridley Scott) توانایی خود را برای کارگردانی درام‌های تاریخی در ابعاد بزرگ ثابت نموده است مثل فیلم معروف خود، برنده جایزه اسکار، Gladiator. ولی این فیلم‌ساز بعد از دو دهه ساخت فیلم معروف خود فیلم‌هایی مثل Kingdom of Heaven، Robin Hood و Exodus: Gods and Kings را نیز کارگردانی نموده است که نشان از تبحر او در این ژانر دارد.

فیلم The Last Duel اولین فیلم‌نامه‌ با همکاری آن بن افلک (Ben Affleck) و دیمون پس از فیلم Good Will Hunting است. علاوه بر این افلک در این فیلم در نقش کانت پیر دآلنکن نیز حضور دارد. اولین تریلر رسمی فیلم را از لینک زیر در یوتیوب ببینید:

تریلر فیلم The Last Duel

بازیگران دیگر این فیلم شامل هریت والتر (Harriet Walter)، ناتانیل پارکر (Nathaniel Parker)، سم هزلدین (Sam Hazeldine)، مایکل مک‌الااتون (Michael McElhatton)، الکس لاوتر (Alex Lawther)، مارتون چوکاش (Marton Csokas)، ژلیکو ایوانک (Željko Ivanek)، کلایو راسل (Clive Russell)، آدام ناگایتیس (Adam Nagaitis) و بوسکو هوگان (Bosco Hogan) هستند.

فیلم The Last Duel توانایی این که یک اسب تیره و تندرو برای در نظر گرفتن در فصل جوایز باشد را دارد. این فیلم قرار است 15 اکتبر یا همان 23 مهر ماه در سینماها اکران گردد. جدیدترین و آخرین تیزر این فیلم را نیز از این لینک در یوتیوب ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم The Last Duel چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر