coinex
otetmarket
propification.com

پخش زنده دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400 [لیگ قهرمانان اروپا]

با پخش زنده دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، دورتموند در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم اسپورتینگ خواهد بود.

دو تیم دورتموند و اسپورتینگ، سه‌شنبه 6 مهر 1400 از گروه C به مصاف هم خواهند رفت. دورتموند در جدول رده‌بندی بوندسلیگا آلمان جزو صدرنشینان است. معمولا شاهد بازی‌های پرگلی درمورد این تیم بوده‌ایم. این تیم در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در برابر بشیکتاش با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

هواداران دورتموند در این بازی با وجود خوشحالی ناشی از برد، از طرح پیراهن سوم تیمشان ناراضی بودند. در طراحی جدید شرکت پوما، خبری از نشان باشگاه روی پیراهن دورتموند نبود. مسئولین خواستار اصلاح پیراهن تا قبل از بازی شدند اما یوفا مجوز نداد. در نهایت پوما با پذیرش اشتباه خود، رسما از هواداران این تیم عذرخواهی کرد. در ادامه، با پخش زنده دورتموند و اسپورتینگ 6 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400

پخش زنده دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400
ساعت پخش بازی دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400

اسپورتینگ اما در بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پنج بر صفر مغلوب آژاکس شد. این تیم در لیگ برتر پرتغال افتخارات زیادی به دست آورده است. اسپورتینگ تاکنون پنجاه عنوان قهرمانی به دست آورده و سومین تیم پرافتخار فوتبال این کشور است.

ازجمله افتخارات این تیم می‌توان به هجده قهرمانی در لیگ برتر فوتبال پرتغال، هفده قهرمانی در جام حذفی فوتبال پرتغال، هشت قهرمانی در سوپرجام فوتبال پرتغال، دو قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال پرتغال و یک قهرمانی در جام برندگان جام اروپا اشاره کرد. باتوجه‌به تاریخچه این دو تیم، باید منتظر یک دیدار تماشایی بود. برای تماشای پخش زنده دورتموند و اسپورتینگ 6 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینکها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجرههای پاپآپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400 از CBS Sport

پخش زنده فوتبال دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400 از BT Sport

پخش زنده فوتبال دورتموند و اسپورتینگ 6 مهر 1400 از Super Sport

پخش زنده دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400
ساعت پخش بازی دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400

نظر شما در مورد پخش زنده دورتموند اسپورتینگ 6 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر