coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان [هفته دوم لیگ برتر]

با پخش زنده بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان با ما باشید. استقلال، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر، به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

استقلال در هفته اول توانست تیم هوادار را با تک گل سلمانی از پیش‌رو بردارد. در بازی برگشت فصل قبل، ذوبی‌ها توانستند استقلال را با 2 گل شکست دهند. ذوبی‌ها که فصل قبل برای بقا در لیگ می‌جنگیدند، فعلاً در نخستین بازی این فصلشان، توانستند پیروز میدان شوند. در ادامه، با پخش زنده استقلال و ذوب آهن 3 آبان 1400 با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان

پخش زنده بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان 1400 [هفته دوم لیگ برتر]
ساعت پخش فوتبال استقلال ذوب آهن 3 آبان 1400 / ساعت پخش بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان 1400
ذوبی‌ها در پنج دیدار اخیری که در خانه برگزار کردند، نتوانستند پیروز شوند. استقلال علی‌رغم خریدهای زیادی که در نقل و انتقالات انجام می‌دهد، معمولاً در هفته‌های پایانی فصل به‌جز حضور در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا، چیزی نصیبش نمی‌شود. باید ببینیم مجیدی با خریدهایی که انجام داده است، امسال چه نتیجه‌ای می‌گیرد.

پیش‌تر به نظر عضویت یامگا قطعی شده و حالا اخباری از تلاش استقلال برای جذب رودی ژستد مهاجم پیشین استون ویلا به گوش می‌رسد. برای تماشای پخش زنده استقلال و ذوب آهن 3 آبان 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفاً پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال استقلال ذوب آهن 3 آبان از شبکه 3

پخش زنده بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان 1400
ساعت پخش فوتبال استقلال ذوب آهن 3 آبان 1400 / ساعت پخش بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان 1400

نظر شما در مورد پخش زنده بازی استقلال ذوب آهن 3 آبان چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر