coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین اسپیکرهای خانگی و پرتابل

بهترین اسپیکرهای خانگی و پرتابل ؛ گوش دادن به موسیقی یکی از تفریحات و حتی پایه‌های اصلی مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه است.

اگر شما هم اهل دورهمی هستید یا هرچند وقت یک بار به تعطیلات و مسافرت می‌روید، شاید اسپیکرهای پرتابل یا قابل‌حمل از نیازهای اساسی شما باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین و جدیدترین اسپیکرهای خانگی را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید یک اسپیکر با کیفیت صدای بالا، اورجینال و با قیمت مناسب را دارید، تا پایان این مقاله همراه باشید.

جدید ترین اسپیکرهای خانگی

بهترین و جدید ترین اسپیکرهای خانگی در سال 2021 سه ویژگی اصلی دارند؛ آن‌ها قابل‌حمل هستند، از دوام خوبی برخوردارند و کیفیت صدای فوق‌العاده را در انواع محیط‌ها برای شما به ارمغان می‌آورند. پس این اسپیکرها را چه در خانه استفاده کنید، چه در پارک یا ساحل، می‌توانید لحظه‌های خود را با یک موسیقی باکیفیت ماندگار کنید.

در حال حاضر، تقریبا تمام اسپیکرهای خانگی بلوتوثی هستند و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. قابلیت پخش موسیقی با استفاده از بلوتوث مهم‌ترین چیزی است که در انتخاب اسپیکر باید به آن توجه کنید. چون شما با استفاده از بلوتوث می‌توانید دستگاه خود را به آن وصل کرده و موسیقی موردنظرتان را با یک کیفیت فوق‌العاده گوش کنید. همچنین این اسپیکرها معمولا آنقدر سبک و کوچک هستند که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را با خود حمل کرده و در هر جایی از آن‌ها استفاده کنید.

بعضی از اسپیکرها در کنار قابلیت پخش صدا از امکانات دیگری مانند دستیار صوتی هم برخوردار هستند. جدیدترین اسپیکرهای خانگی قابلیت وصل شدن به وای‌فای و ادغام با دستیارهایی مانند دستیار گوگل یا الکسا را دارند. اما قیمت این اسپیکرها قاعدتا بیشتر از سایر اسپیکرها است. البته که این اسپیکرها برای همه مناسب نیستند و تنها افراد خاصی ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشند.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی در سال ۲۰۲۱ عبارت‌اند از:

Harman kardon aura studio 3

بهترین اسپیکرهای خانگی و پرتابل

اسپیکر هارمن کاردن aura studio 3 یکی از خوش‌صداترین اسپیکرهای خانگی است که می‌تواند میزان صدای واضح و مناسبی را برای یک محدوده 40 تا 50 متری تولید کند. این اسپیکر یکی از مقاوم‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی است که علاوه بر صدای قوق العاده دارای ظاهری شیک از جنس شیشه ایی و نورپردازی بسیار زیبا است .

JBL Xtreme 3

اسپیکر JBL Xtreme 3 به دلیل صدای واضحی که برای گیتارها، پیانوها و انواع صداهای دیگر تولید می‌کند، بسیار قابل‌تحسین است. اگر یک فرد ماجراجو هستید و همیشه به دل طبیعت می‌زنید، این اسپیکر می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. چون ضد آب و ضد گردوغبار است و با استفاده از بند حملی که دارد می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید. باطری این اسپیکر تقریبا ۱۷ ساعت کار می‌کند.

Tribit XSound Go

اگر می‌خواهید یک اسپیکر بلوتوثی پرتابل با کمترین هزینه تهیه کنید، Tribit XSound Go یک انتخاب عالی است. صدای این اسپیکر واضح‌تر و بلندتر از سایر اسپیکرهای بلوتوثی ارزان‌قیمت است و اندازه آن به قدری کوچک است که می‌توانید آن را در کیف لپتاپ خود یا یک چمدان پر جا دهید. باطری این اسپیکر ۱۰ ساعت و نیم کار می‌کند و به اندازه کافی ضدآب هست که در عمق یک متری آب حدود نیم ساعت سالم بماند.

Sony SRS-XB33

اسپیکر Sony SRS-XB33 آنقدر قدرتمند است که به راحتی می‌تواند در یک فضای ۶ در ۴ متری استفاده شود و شارژ خود را حدود ۱۶ ساعت نگه دارد. این اسپیکر ضد آب و ضد گردوغبار است و چراغ‌ها و نوارهای رنگارنگ دارد. البته سنگین بودن این اسپیکر ممکن است یکی از معایب آن به حساب آید که امکان حمل راحت را از شما می‌گیرد.

anker Rave Neo

بهترین اسپیکرهای خانگی و پرتابل

اسپیکر anker Rave Neo یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌حمل است که می‌توانید در جاهای مختلفی مانند استخر، پارک، مهمانی‌ها و… از آن استفاده کنید. این اسپیکر تقریبا صدایی دو برابر JBL Xtreme 3 دارد. ارتفاع این اسپیکر تقریبا ۳0 سانتی‌متر و وزن آن بیشتر از 3.5 کیلوگرم است. پس این اسپیکر را می‌توانید در سفرهای هوایی همراه خود داشته باشید. در هر حال، این اسپیکر به اندازه کافی سبک و جمع‌وجور است که بیشتر مردم می‌توانند به راحتی آن را حمل کنند و مشکلی نداشته باشند. با یک بار شارژ این اسپیکر، می‌توانید به مدت 18 ساعت از آن با صدای نسبتا بلند استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید آن را لبه استخر قرار دهید، می‌توانید بابت پاشیده شدن آب به آن نگران نباشید.

نکات مهم هنگام انتخاب اسپیکرهای خانگی و قابل‌حمل

کیفیت اسپیکرهای بی‌سیم می‌تواند بسته به مدل آن بسیار متفاوت باشد. اسپیکرهای ارزان‌قیمت معمولا کیفیت پایین‌تری دارند و شما هنگام استفاده از آن‌ها ممکن است صداها را خش‌دار بشنوید. در صورتی که مدل‌های سطح بالاتر و اورجینال کیفیت بالاتری دارند و اوقات خوشی را برای شما می‌سازند. از دیگر نکاتی که باید هنگام خرید اسپیکر به آن‌ها دقت کنید، عبارت‌اند از:

  • سازگاری: سازگاری به معنای قابلیت اتصال به طیف وسیعی از دستگاه‌های دیگر از طریق فناوری‌های استانداردی مانند وای‌فای و بلوتوث است.
  • قابل‌حمل بودن: اسپیکرها باید به اندازه کافی سبک باشند تا بتوانید آن‌ها را از جایی به جای دیگر حمل کنید.
  • سبک و استایل: سبک و ظاهر اسپیکرها از نظر زیبایی‌شناختی باید موردپسند شما باشد.

کلام آخر

اسپیکرهای بلوتوثی با وجود شهرت و محبوبیت زیادی که دارند، ممکن است به‌خاطر تداخل سیگنالی دچار مشکل شوند. این تداخل‌ها ممکن است روی کیفیت صدای آن‌ها تاثیر بگذارد حتی پخش صدا را دچار مشکل کند. در این مقاله سعی کردیم به بررسی جدیدترین و بهترین اسپیکرهای خانگی و پرتابل بپردازیم تا یک راهنمای خوبی برای خرید و انتخاب اسپیکر باشد. تجربه شما از استفاده از اسپیکرهای خانگی و پرتابل چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر