coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

موتورولا اج 30 پرو به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

موتورولا قصد دارد گوشی پرچمدار موتورولا اج 30 پرو را به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان در بازارهای جهانی قرار دهد. این گوشی پیش از این در چین با اسم دیگری رونمایی شد.

آذر ماه گذشته بود که موتورولا از گوشی پرچمدار Edge X30 در چین رونمایی کرد. موتورولا اج ایکس 30 اولین گوشی بود که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شد.

در همان زمان شایع شد که این گوشی در بازارهای جهانی و همچنین کشور هند نیز راه‌اندازی می‌شود؛ البته با یک اسم متفاوت: موتورولا اج 30 پرو

عرضه جهانی موتورولا اج 30 پرو

اخیرا اطلاعاتی توسط یکی از افشاگرهای معتبر منتشر شده و از عرضه جهانی این گوشی در ماه فوریه (بهمن تا اوایل اسفند) خبر داده است. نکته جالب یا شاید عجیب اینجاست که این گوشی در بازار هند با یک اسم کاملا متفاوت راه‌اندازی می‌شود!

موتورولا اج 30 پرو به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

بنابراین، این گوشی در چین با اسم Edge X30،‌ در اکثر بازارهای جهانی با اسم Edge 30 Pro و در بازار هند با اسمی متفاوت و در حال حاضر نامعلوم عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که نسخه جهانی Motorola Edge 30 Pro تنوع رنگی بیشتری نسبت به بازار چین خواهد داشت. این گوشی در چین فقط در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شد.

مشخصات موتورولا اج 30 پرو

درباره مشخصات موتورولا Edge 30 Pro باید گفت که از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 2400×1080 پیکسل و پنل OLED بهره می‌برد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 144 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در دو نسخه با رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. در پنل پشتی یک ماژول دوربین با سه لنز قرار دارد؛ لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS،‌ لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور عمق 2 مگاپیکسل.

یک لنز 60 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی قرار گرفته که هنوز مشخص نیست در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد یا خیر. از دیگر مشخصات گوشی پرچمدار موتورولا Edge 30 Pro باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ 68 وات اشاره کرد که در عرض 35 دقیقه، ظرفیت باتری را از صفر به‌طور کامل شارژ می‌کند. این گوشی همچنین به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 12 بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه جهانی موتورولا اج 30 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر