coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزییات کامل‌تری از مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro لو رفت؛ این‌بار در آمازون

مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro تنها چند روز قبل از راه‌اندازی رسمی توسط یک منبع معتبر فاش شد. این گوشی که احتمالا نسخه‌ای ریبرند شده از Redmi Note 11 Pro 5G است؛ تا چند روز آینده رسما کار خود را آغاز می‌کند.

گوشی POCO X4 Pro 5G و POCO M4 Pro 4G قرار است در 28 فوریه (9 اسفند) در طی برگزاری رویداد بزرگ MWC 2022 در بارسلونا رسما رونمایی شوند.

تا به حال اطلاعات زیادی از مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro به بیرون درز کرده است؛ اما فاش شدن اطلاعات در وب‌سایت آمازون فرانسه، ‌قطعا اعتبار بیشتری دارد.

مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro

خبرگزاری PocketLint، فهرست مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro در وب‌سایت آمازون در فرانسه را منتشر کرده است. اطلاعات جدید با مشخصاتی که پیش از این شنیده بودیم، مطابقت دارند.

جزییات کامل‌تری از مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro لو رفت؛ این‌بار در آمازون

پوکو ایکس 4 پرو 5 جی از لبه‌های تخت، نمایشگری با حاشیه‌های باریک و طراحی پانچ در بالای نمایشگر بهره می‌برد. جزیره دوربین در پنل پشتی هم سبک طراحی Mi 11 Ultra را یادآوری می‌‌کند. عکس‌های هندزآن پوکو X4 Pro 5G، این گوشی را در رنگ مشکی نشان دادند. اما اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این گوشی در رنگ‌های آبی و زرد هم راه‌اندازی می‌شود. بنابراین می‌توان گفت رندرهای پوکو ایکس 4 پرو که دیروز منتشر شده بود هم معتبر هستند.

تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات پوکو X4 Pro 5G فاش شده است. این گوشی هم مثل ردمی نوت 11 پرو 5 جی به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز می‌شود. فهرست مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro نشان می‌دهد که این گوشی با رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. شایعات قبلی مدعی بودند که این گوشی در نسخه‌ای دیگر با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی هم به بازار می‌آید.

جزییات کامل‌تری از مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro لو رفت؛ این‌بار در آمازون

فهرست آمازون تایید می‌کند که پوکو ایکس 4 پرو 5 جی از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ حساسیت لمسی 360 هرتز برخوردار می‌شود. این گوشی همچنین به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با تکنولوژی شارژ 67 وات مجهز خواهد شد. رابط MIUI 13 و اندروید 11 هم‌ به صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شوند.

درباره مشخصات دوربین پوکو X4 Pro 5G باید گفت که در پنل پشتی، سه لنز دوربین قرار دارد و سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است. دو دوربین دیگر را لنزهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌دهند. در پنل جلویی هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

اما قیمت پوکو X4 Pro 5G در نسخه مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، 350 یورو تعیین شده است. البته بهتر است برای اطلاعات دقیق‌تر، منتظر رونمایی رسمی در 9 اسفند باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت پوکو X4 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    دوستان من میخوام این گوشی رو بخرم اگه کسی این گوشی رو داره نظرش چیه لطفا بگه گوشیه خوبیه یا نه🙂؟

    پاسخ

    با سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز و بزرگوار.
    من تعجب میکنم از این که چرا شرکت های گوشی سازی…یک مدل گوشی میان رده که هنوز وارد بازار نشده.چرا باید تراشه695که مال سال2015هست را روی این گوشی بزاره آدم فقط هیرت زده خشکش میزنه….چه دلیلی دارن این مهندسان نمیدانم 🤔😮

    پاسخ

    695 5g برای سال ۲۰۱۵ هست؟؟؟! یکم اطلاعات‌‌رو ببرید بالا

    پاسخ