;
coinex

تاریخ رونمایی پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro رسما اعلام شد

کمپانی پوکو با انتشار یک توییت، تاریخ رونمایی پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro را اعلام کرد. این رویداد آنلاین برای به‌صورت جهانی برگزار می‌شود و محدود به بازار چین یا هند نیست.

در روزهای گذشته، اخبار زیادی از این گوشی‌ها منتشر شد. علاوه بر این، رندرهای POCO X4 Pro 5G را در رنگ‌های زرد، آبی و مشکی هم دیدیم. نسخه‌ای از این گوشی که در بازارهای هند راه‌اندازی می‌شود، به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. اما نسخه جهانی پوکو X4 Pro 5G از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تاریخ رونمایی پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro

پوکو با انتشار یک پوستر در حساب رسمی خود در توییتر، مشخص کرد که تاریخ رونمایی پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro به صورت جهانی در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) خواهد بود.

تاریخ رونمایی پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro رسما اعلام شد

تاکنون برخی مشخصات این گوشی‌ها نیز فاش شده است. گفته می‌شود گوشی پوکو ایکس 4 پرو 5 جی از نمایشگر 6.7 اینچی برخوردار می‌شود که از نوع پنل AMOLED DotDisplay بوده و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روی آن قرار دارد.

این گوشی به تراشه کوالکام اسنپدراگون 695 با مودم 5G مجهز می‌شود که در کنار رم 8 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه 128 گیگابایتی UFS 2.2، پردازش گوشی را بر عهده دارد.

اما درباره مشخصات پوکو M4 Pro باید گفت که اخیرا جزییاتی از آن در گیک‌بنچ رویت شده است. این گوشی در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توانسته امتیازهای 526 و 1832 را به خود اختصاص دهد. گفته می‌شود که تراشه پوکو ام 4 پرو از نوع Helio G96 خواهد بود که همراه با رم 6 گیگبایتی، قدرت لازم برای پردازش را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر