coinex
otetmarket
propification.com

پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده اینتر و میلان را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده اینتر و میلان امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال و اینتر میلان به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی اینتر و میلان را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400

دربی دلامادونینا برای هر یک از دو تیم میلان و اینتر فرصت خوبی خواهد بود تا نتایج نه‌چندان خوب اخیر خود در سری‌آ و از دست دادن صدرنشینی را به فراموشی بسپارند. ناپولی از دو توقف ناامیدکننده میلان برابر تیم‌های سالرنیتانا و اودینزه استفاده کرد و خود را به صدر جدول رقابت‌های سری‌آ رساند. در حال حاضر امتیازات روسونری با تیم لوسیانو اسپالتی برابر است اما ناپولی به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رقابت‌ها ایستاده است.

از طرف دیگر اینتر هم که می توانست از لغزش میلان استفاده کند و به صدر جدول بازگردد در دو بازی اخیر خود برابر تیم‌های ساسولو و جنوا به ترتیب یک شکست و یک تساوی را تجربه کرد. در واقع می توان گفت هر دو تیم شهر میلان در دو، سه بازی اخیر خود در سری‌آ نتایج ناامید کننده ای کسب کرده اند که باعث از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای آنها شده است.

پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400
پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400, پخش زنده اینتر و میلان, اینتر و میلان, بازی امشب اینتر, بازی امشب میلان, پخش زنده اینتر, پخش زنده میلان, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, ساعت بازی اینتر میلان کی است‌,

این دو تیم امشب در دور رفت نیمه نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این بازی فرصت مناسبی برای شاگردان استفانو پیولی و سیمونه اینزاگی خواهد بود تا با پیروزی در آن به نوعی روحیه از دست رفته خود را باز گردانند و برای ادامه رقابت قهرمانی در سری آ آماده شوند. البته شاید برد در بازی امشب برای میلان اهمیت بیشتری داشته باشد چرا که آنها هفته آینده یک دیدار فوق‌العاده حساس را برابر ناپولی برگزار خواهند کرد. این در حالی است که نراتزوری به مصاف تیم قعر جدولی سالرنیتانا خواهد رفت.

ساعت بازی اینتر میلان کی است؟

ساعت بازی دو تیم میلان و اینتر نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده اینتر و میلان

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400 از شبکه ۳

پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400 از Arena Sport

پخش زنده اینتر و میلان 10 اسفند 1400 از Premier Sport 1

 

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر