coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بیت‌کوین جای دلار را می‌گیرد ؛ دلایل استاد دانشگاه پنسیلوانیا بخوانید!

بیت‌کوین جای دلار را می‌گیرد ، به نظر پروفسور دانشگاه وارتون فدرال رزرو آمریکا باید در مقابل بیت‌کوین مقاومت کند و از دلار دفاع کند

پروفسور دانشگاه وارتون در مورد پیروزی بیت‌کوین بر دلار به فدرال رزرو هشدار داد. این استاد اقتصاد گفت فدرال رزرو ( بانک مرکزی آمریکا) در یک سال گذشته به صورت وحشتناکی در مورد تورم اشتباه کرده است و باید از دلار در برابر بیت‌کوین دفاع کند.

روز جمعه جرمی سیگل استاد اقتصاد دانشگاه وارتون در مصاحبه با CNBC گفت وقت آن فرا رسیده است که فدرال رزرو وارد عمل شود و جلوی پیشروی بیت‌کوین را بگیرد.

بیت‌کوین جای دلار را می‌گیرد؛ برای حفظ نقدینگی در برابر تورم

سیگل، استاد بازنشسته امور مالی Russell E. Palmer در مدرسه وارتون، دانشگاه پنسیلوانیا است. تحقیقات او بر جمعیت شناسی، بازارهای مالی، بازده دارایی های بلندمدت و اقتصاد کلان متمرکز است. او باور دارد که بیت‌کوین جای دلار و طلا را می‌گیرد .

بیت‌کوین جای دلار را می‌گیرد ؛ دلایل استاد دانشگاه

سیگل با اظهار نظر درباره جروم پاول، رییس فدرال رزرو که هفته گذشته گفت بود اولین افزایش نرخ بهره در ماه مارس خواهد بود و احتمالاً 25 واحد پایه خواهد بود، انتقاد کرد که فدرال رزرو در حال حاضر عقب مانده است و باید حرکت تهاجمی تری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

سیگل معتقد است که بسیار بیش از این باید انجام شود و از اینکه پاول به تاریخ نگاه نکرده تا متوجه وقت تعلل نیست بسیار ناامید شده است. استاد اقتصاد وارتون تاکید کرد:

فدرال رزرو در سال گذشته به شدت اشتباه کرده، یعنی این اندازه تورم موقت. به مراقبتی که آنها برای تورم در سال گذشته انجام دادند نگاه کنید، بسیار کمتر از آنچه تا دسامبر اتفاق افتاد بود.

او هفته گذشته گفت که کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به دلیل وضعیت اوکراین، یک اشتباه بزرگ سیاسی خواهد بود

پروفسور سیگل ابراز داشت جی پاول مرد بسیار خوبی است و سخنور  خوبی است و  تأکید کرد که فدرال رزرو تاکنون بسیار اشتباه کرده است و باید پای اشتباهش بایستد، سریع باید عمل کند تا اشتباهش جبران شود.

این پروفسور مدتی پیش به افزایش محبوبیت بیت کوین اشاره کرده بود‌. در ماه ژانویه، او گفت که بیت کوین جایگزین طلا برای فرار از تورم در آینده خواهد بود. او همچنین هشدار داد که فدرال رزرو از تورم عقب افتاده است و گفت فدرال رزرو باید چندین برابر بیشتر از آنچه بازار انتظار دارد دلار را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bitcoin

آیا به نظر شما بیت‌کوین جای دلار را می‌گیرد ؟ نظرتان را در این خصوص در کامنت ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر