coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رابط کاربری One UI 4.1 گوشی‌های قدیمی را به گلکسی S22 تبدیل می‌کند

پرچم‌دار سامسونگ (گلکسی S22) ویژگی‌های جذابی مثل اشتراک‌گذاری زنده گوگل Duo را دارد. حال سامسونگ می‌خواهند با رابط کاربری One UI 4.1 گوشی‌های قدیمی خود را به گلکسی S22 تبدیل کند.

گلکسی S22 دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مثل اشتراک‌گذاری زنده گوگل Duo است. شرکت سامسونگ با مورد توجه قرار گرفتن امکان گوشی پرچم‌دارش، تصمیم دارد امکانات جذاب آن را با کمک آپدیت رابط کاربری به نسخه One UI 4.1 به گوشی‌های قدیمی‌تر اضافه کند تا گوشی‌های قدیمی هم به گلکسی S22 تبدیل شود. همراه ما باشید.

رابط کاربری One UI 4.1

شرکت سامسونگ قصد دارد با آپدیت رابط کاربری گوشی‌های قدیمی، امکانات گوشی پرچم‌دار خود را به آن‌ها اضافه کند. از ویژگی‌های بارز گوشی گلکسی S22، اشتراک گذاری زنده گوگل Duo است. سامسونگ رابط کاربری One UI 4.1 را به همراه گوشی‌های گلکسی تب S8 و S22 وارد بازار کرده بود و اکنون می‌خواهد این نسخه را گسترش دهد.

رابط کاربری One UI 4.1

بنابر گزارشات ارائه شده، این شرکت قصد دارد امکان به روزرسانی گوشی به این رابط کاربری را برای گوشی‌های S21، نوت 20، زد فلیپ 3 و زد فولد 3 را فراهم کند. همچنین گوشی‌های سری A و تب S هم جزو آن دسته از گوشی‌هایی هستند که می‌توانند رابط کاربری One UI 4.1 را دریافت کنند.

از ویژگی‌های آپدیت جدید سامسونگ می‌توان به: یکپارچه سازی اسنپ چت، پشتیبانی از Expert RAW، مجموعه‌ای از خصوصیات اضافه شده به دوربین مانند پاک کننده اشیا و …. اشاره کرد. در مورد خصوصیات ارائه شده در مورد دوربین، باید بگوییم که همه گوشی‌ها، تمام ویژگی‌های مرتبط با دوربین را دریافت نمی‌کنند؛ در واقع هر چه مدل گوشی بالاتر و جدیدتر باشد، قابلیت دریافت ویژگی‌های بیشتری از دوربین را خواهد داشت.

بهرین گوشی هایی که منتظرشانیم:

 

قابلیت‌های رابط کاربری  One UI 4.1

با این که هنوز زمان قطعی برای عرضه این آپدیت از طرف شرکت سامسونگ اعلام نشده، ولی قابلیت‌های این نسخه مشخص می‌باشد. مهم‌ترین و اولین قابلیتی که سامسونگ برای این نسخه از آپدیت رابط کاربری خود در نظر گرفته، قابلیت اشتراک گذاری گوگل Duo است. این قابلیت تاکنون مختص برنامه‌های دیگری مثل: سامسونگ گالری، یوتیوب و نقشه گوگل بود ولی هم اکنون با آپدیت گوشی در دسترس خواهند بود.

قابلیت‌های رابط کاربری  One UI 4.1

اشتراک گذاری بهبود یافته عکس از طریق Quick Share سامسونگ، از دیگر قابلیت‌های ارائه شده توسط رابط کاربری One UI 4.1 است. این قابلیت، ارسال و دریافت عکس بین گوشی‌های گلکسی را بسیار آسان‌تر می‌کند.

قابلیت بعدی این رابط کاربری، به روزرسانی کیبورد سامسونگ است. این شرکت توسط گرمرلی، خطاهای املایی را کاهش می‌دهد و باعث خواناتر شدن نوشته‌های شما می‌شود. به همراه این آپدیت، یک حساب 90 روزه گرملی برای شما فعال خواهد شد.

مقالات مرتبط:

.

نظر شما در مورد رابط کاربری One UI 4.1 چیست؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    گوشی من a11هستش اندروید ۱۲ش کردم امروزم اپدیت نرم افزار onui4.1اومد اپدیتش کردم وقتی با گوشی کار میکنم یهو قفل میکنه رو اون صفحه و تاچش از کار میفته راهی هست برش کردونم ورژن قبلی؟ منون

    پاسخ

    درود.
    علاوه بر مشاور محترم سایت، لطفا عزیزانی که A51 دارند و به اندروید 12 ارتقا دادند، بنده رو راهنمایی بفرمایند. آیا گوشیم رو به دوازده آپدیت کنم؟ یا هنوز باگ داره اندروید جدید؟ شنیدم مشکل خالی کردن سریع باتری و ریست شدن پیاپی رو داره

    پاسخ