;
coinex

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران [مرداد 1401]

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران به علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی در انتخاب یک گزینه به صرفه با دوربین بسیار باکیفیت کمک می‌کند. با ما باشید.

آشنایی با گوشی های مناسب عکاسی و امکانات و ویژگی‌های این گوشی های هوشمند برای دوست داران عکاسی با موبایل فوق العاده جذاب است. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین گوشی ها برای عکاسی هستید، لینک درستی را باز کرده‌اید. در این نوشتار به معرفی ده مورد از بهترین گوشی ها برای عکاسی ۲۰۲۰ پرداخته‌ایم.

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران

گوشی‌های موبایل در مدت کوتاهی با تجهیز شدن به قابلیت‌های جدید و متنوع به جایی رسیدند که در سالیان اخیر بخش عمده‌ای از فعالیت‌های فیزیکی و دشوار گذشته را بر عهده گرفتند. از انجام امور بانکی تا ارتباطات ساده‌تر و بهتر.

بخش جذاب گوشی‌های هوشمند برای بسیاری از کاربران اما مربوط به دوربین و کیفیت آن است. وجود شبکه‌های اجتماعی مدیامحور مانند اینستاگرام و تیک‌تاک و البته علاقه به عکاسی موبایلی میان بسیاری از کاربران حرفه‌ای و آماتور سبب شده تا گوشی‌هایی با دوربین باکیفیت مورد توجه عموم افراد باشند.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا (Samsung Galaxy Note 20 Ultra)

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران [مهر 1400]

گلکسی نوت 20 اولترا شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما عملکرد فوق‌العاده دوربین اصلی دستگاه سبب شده تا همچنان در شمار بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران باشد. این گوشی با زوم اپتیکال پنج برابری در دوربین تلفه فوتو به یکی از بهترین دوربین های گوشی برای عکاسی بدل شده است.

عملکرد دوربین نوت 20 اولترا در زوم دیجیتال 10 برابری همچنان عالی است. این مهم این گوشی را در عملکرد کلی بالاتر از آیفون 12 پرو مکس قرار داده است.  برای افرادی که به عکسی موبایل عادت دارند کافی است نوت 20 اولترا را روی حالت پرتریت گذاشته و از فاصله معین به دوربین نگاه کنید.

آیفون 12 پرو مکس (iPhone 12 Pro Max)

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران [مهر 1400]

آیفون 12 که با کمی تاخیر و دورتر از موعد همیشگی معرفی آیفون‌ها ارائه شد بی‌تردید یکی از بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران است. این محصول در ماژول اصلی خود از سه دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسورهای واید،‌ تله فوتو و اولتراواید مجهز است.

استفاده از قابلیت‌های Smart HDR،‌ دیپ فیوژن و حالت شب مخصوص اپل در این دوربین منجر به امکان ثبت عکس‌هایی بسیار باکیفیت در بازه‌های دینامیکی و جزئیات اصلی ارائه شده است. این گوشی به عنوان یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 از قابلیت جدید ProRaw نیز بهره‌مند است که برای عکاسان حرفه‌ای یک ویژگی جذاب به شمار می‌رود.

با این قابلیت تصاویر با فرمتی ذخیره خواهند شد که داده‌های بیشتری نسبت به عکس استاندارد ارائه می‌کند و از آن مهمتر ProRaw از تمام قابلیت‌های عکاسی محاسباتی اپل بهره‌»ند است.

در ضبط فیلم هم از نظر کیفیت تصویر این گوشی عالی عمل می‌کند. با استفاده از سنسور بزرگتر در دوربین اصلی و البته همراهی یک سنسور لیدار آیفون 12 به بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران بدل شده است که در هنگام ضبط فیلم در نور کم کاربرد دارد.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra)

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران [مهر 1400]
بهترین گوشی از لحاظ دوربین 2021
امکان ندارد سخن از بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران باشد و یادی از نماینده سال سامسونگ در سری اس نکرد. البته که اس 21 اولترا به عنوان مهمترین پرچمدار سامسونگ در سال 2021 در بسیاری از بخش‌ها نتوانست در حد و اندازه‌های دیگر گوشی‌های بازار ظاهر شود اما همچنان یکی از بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران است.

دوربین این دستگاه به لحاظ فنی و در امتیاز مجموع حتی از می 11 اولترا و میت 40 پرو پلاس نیز امتیاز پایین‌تری گرفته است و در رده‌بندی امتیازی پایین‌تر از نوت 20 اولترا است.

این گوشی از یک ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی بهره‌مند است که از سنسورهای 108 مگاپیکسلی، 10،‌ 10 و 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

از جمله ویژگی‌های مهم این دوربین باید به بخش زوم دوربین اشاره کرد. این گوشی دو لنز تله فوتو دارد که یکی قدرت بزرگنمایی 10 برابری نوری و دیگری قدرت زوم 3 برابری دارد. در بحث زوم دیجیتال نیز زوم 100 برابری دارد. سنسور 108 مگاپیکسلی گوشی نیز از فوکوس خودکار لیزری بهره‌مند است.

آیفون 13 پرو مکس (iPhone 13 Pro Max)

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران

برخلاف آیفون 12 که با اندکی تاخیر ارائه شد و چندان هم برجستگی خاصی در بخش دوربین نداشت،‌ سری آیفون 13 با تغییرات مهمی در همه بخش‌ها،‌ از نمایشگر و باتری تا دوربین به میدان آمد و در اندک زمانی موفق شد جایگاه برتر خود را کسب کند.

این محصول در 4 نسخه پرو مکس،‌ پرو،‌ استاندارد و مینی ارائه شده است و طبیعتا نسخه پرو مکس مهمترین عضو این خانواده با کیفیت دوربین بالاست که می‌توان آن را در شمار بهترین دوربین گوشی 2021 قرار داد.

از زمان ارائه آیفون 5 اس این گوشی و دیگر محصولات اپل همواره در شمار گزینه‌های ایده‌آل عکاسی موبایلی بوده‌اند. حالا آیفون 13 در بخش‌های مختلفی پیشرفت داشته است و در بخش دوربین نیز امتیاز خوبی دریافت کرده است. امتیاز مجموع 137 برای دوربین اصلی دستگاه این گوشی را در رده چهارم بهترین دوربین‌های گوشی قرار داده و محصول جدید اپل را به بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سونی 2021

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

سامسونگ گلکسی S20 FE

سامسونگ گلکسی S20 FE 

سامسونگ گلکسی S20 FE  میتوان به عنوان یکی از بهترین گوشی برای عکاسی معرفی کرد. این محصول از دوربین‌های واید و اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۳ برابری و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و به لطف تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 865 عملکرد پایدار و خوبی نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE دارای دوربین سه‌گانه در پشت گوشی بوده که دارای کیفیت‌های ۱۲، ۸ و ۱۲ مگاپیکسل بوده که هرکدام دارای کارایی و استفاده‌ای متفاوتی در انواع عکاسی‌های شما هستند.

هوآوی میت 40 پرو پلاس (Huawi Mate 40 Pro Plus)

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران

تا پیش از ارائه رسمی می 11 اولترا حتی گلکسی اس 21 و آیفون 12 هم نتوانستند سلطنت میت 40 پرو پلاس را کنار بزنند. این مهم حتی از آیفون 13 پرو مکس نیز بر نیامد. میت 40 پرو پلاس هنوز هم در فهرست بهترین دوربین گوشی 2021 جای دارد.

ماژول اصلی دوربین دستگاه یک ماژول 5 گانه است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی،‌ لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو،‌لنز 8 مگاپیکسلی پریسکوپی و دو سنسور 20 مگاپیکسلی اولتراواید و عمق سنج تشکیل شده است که نهایتا کیفیت عکس بالایی ارائه می‌کند و این مدل را به بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران بدل می‌کند.

تصاویر ارائه شده با دوربین این گوشی در شب و نور کم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. از سوی دیگر رنج دینامیگی گسترده و نمایش دقیق رنگ‌ها از دیگر عوامل موثر در ثبت تصاویر باکیفیت است.

شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra)

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران
بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021

نه نماینده آیفون و نه سامسونگ در سال 2020 و نه حتی در سال 2021 نتوانستند کیفیت دوربینی بهتر از میت 40 پرو پلاس پرچمدار نیمه دوم سال هوآوی ارائه کنند. این اما رقیب هموطن هوآوی شیائومی بود که با پرچمدار سال 2021 خود یعنی سری می 11 اولترا بالاخره تاج از سر میت 40 پرو پلاس برداشت و بدل به بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران بدل شد.

مجموعه ماژول 3 گانه دوربین این دستگاه تشکیل شده از سنسورهای 50،‌48 و 48 مگاپیکسلی این دستگاه را به یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 بدل کرد. جدا از سخت افزار خوب،‌ شیائومی در بخش دوربین این گوشی نیز نوآوری‌های خاصی به کار برده است. دوربین اصلی دستگاه مجهز به لرزشگیر اپیتکال تصویر و فوکوس خودکار دوال پیکسل پرو است.

دو سنسور دیگر گوشی نیز در نوع خود بی نظیر هستند. لنز پریسکوپی با بزرگنمایی 5 برابری اپتیکال و 120 برابری هیبریدی یکی از بهترین دوربین های گوشی 2021 است. در پنل پشتی همچنین یک سنسور 48 دیگر با جسگر IMX586 کامل کننده مجموعه دوربین‌های می 11 اولترا است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پایین رده 2021

بهترین گوشی های میان رده 2021

هوآوی پی 50 پرو (Huawei P 50 Pro)

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران [مهر 1400]
بهترین گوشی های مناسب عکاسی 2021
یکبار دیگر پرچمدار سال جدید هوآوی بلافاصله با رونمایی رسمی به بهترین دوربین گوشی 2021 بدل شد. این مهم که برای سال 2020 کاملا در اختیار هوآوی میت 40 پرو پلاس بود، با شیائومی می 11 اولترا از هوآوی گرفته شد. اما کمپانی چینی با همکاری لایکا بار دیگر یک دوربین کاملا حرفه‌ای با پرچمدار خود ارائه کرد تا لقب بهترین دوربین گوشی 2021 را بازپس بگیرد.

ماژول دوربین هوآوی پی 50 یک ماژول سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید، 12 مگاپیکسلی پریسکوپی و 13 مگاپیکسلی اولتراواید است. این مجموعه دوربین بی هیچ حرف و حدیثی پی 50 پرو را به بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران بدل کرده است.

آموزش عکاسی با گوشی موبایل

گوشی‌ های هوشمند گجت‌هایی همه فن حرف هستند! وجود آن‌ها باعث شده از همراه داشتن لوازم الکترونیکی مختلفی نظیر دوربین عکاسی و فیلم برداری، ضبط‌ کننده صدا، چراغ قوه، دستگاه موقعیت‌ یاب (جی پی اس)، پخش ‌کننده موزیک، کنسول بازی و ماشین حساب بی‌ نیاز شویم. یکی از اصلیترین کاربردهای این محصولات عکاسی است.

عکاسی با موبایل باعث شده که دیگر برای ثبت خاطرات خود نیازمند قرض گرفتن دوربین از بقیه یا درخواست‌ از آن‌ها به منظور ثبت عکس از خود نباشیم؛ برای ثبت خاطرات یا عکس گرفتن از یک سوژه جالب کافی است که گوشی هوشمندتان را از جیب بیرون بیاورید. در مقایسه با سال‌ها پیش، کیفیت و توانایی‌های دوربین گوشی ‌های هوشمند به شدت افزایش پیدا کرده است، به طوری که حتی عکاسان حرفه‌ای نیز در برخی شرایط، از آن‌ها به جای دوربین عکاسی حرفه‌ای به منظور ثبت تصویر از یک منظره استفاده می‌کنند. در ادامه با ترفندهای عکاسی با گوشی موبایل آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ایرانی 1400

بهترین گوشی های نوکیا 2021

استفاده از خطوط شبکه برای متعادل ‌سازی عکس

همان خطوط شبکه‌ای که به محض اولین مرتبه ورود به اپلیکیشن دوربین گوشی احتمالا آن‌ها را غیر فعال می‌کنید، کاربرد فوق‌العاده‌ای دارند! این خطوط براساس یک اصل ترکیب در عکاسی ایجاد شده‌اند. طبق این قانون باید تصویر را به صورت عمودی و افقی به سه قسمت مساوی تقسیم کرد. با ترسیم خط‌ها در مجموع 9 قسمت ایجاد خواهد شد. افراد حرفه‌ای و مبتدی باید حین آموزش عکاسی با موبایل از این شبکه 9 خانه‌ای بهره ببرند.

استفاده از خطوط شبکه برای متعادل ‌سازی عکس
بهترین گوشی های مناسب عکاسی 2021

طبق این تئوری اگر در زمان عکاسی با موبایل نقاط مورد علاقه را داخل تقاطع‌ها یا امتداد ‌خط‌ها قرار بدهید، تصویر نهایی متعادلتر می‌شود. در نتیجه بیننده، طبیعیتر با عکس تعامل برقرار می‌کند. اگر شبکه تقسیم ‌کننده صفحه نمایش به صورت پیش‌ فرض خاموش بود یا شما آن را غیر فعال کرده‌اید، به منظور روشن کردن مجدد آن کافی است وارد بخش Settings اپلیکیشن دوربین موبایل شوید. گزینه Grid اغلب در صفحه اصلی تنظیمات قابل مشاهده است.

تنظیم فوکوس دوربین

دوربین گوشی‌ های هوشمند امروزی به صورت خودکار روی پیش‌ زمینه فریم فوکوس می‌کنند، اما همه عکس‌ها دارای سوژه مشخصی نیستند. برای مشخص کردن محلی که می‌خواهید لنز دوربین فوکوس داشته باشد، داخل برنامه دوربین، روی آن ضربه بزنید. یکی از نکات بسیار مهم حین آموزش عکاسی با گوشی و حتی دوربین دیجیتال توجه به نقطه فوکوس است.

حین عکاسی با گوشی اگر سوژه در حال حرکت باشد، ردیابی و فوکوس مجدد روی آن در هر زمان کار دشواری خواهد شد. در این شرایط لحظه‌ای قبل از فشردن دکمه شاتر برای ثبت عکس، با لمس صفحه نمایش محل قرارگیری سوژه را مشخص کنید. بعد از این کار یک دایره یا مربع تو خالی روی نمایشگر ظاهر می‌شود و محل تمرکز تغییر پیدا خواهد کرد. محل فوکوس در واقع داخل همان مربع یا دایره است.

سعی کنید تا جای ممکن فقط روی یک سوژه تمرکز کنید، چرا که این قانون در آموزش عکاسی با موبایل اهمیت زیادی دارد. اغلب تصاویر زیبا، تنها یک بخش جالب و مهم دارند. ممکن است در زمان عکاسی با موبایل محل اصلی فوکوس در ابتدا مشخص نباشد، به همین دلیل باید کمی حوصله به خرج دهید و کمی داخل محیط فریم را نگاه کنید.

برخی عکاس‌های حرفه‌ای عقیده دارند هدف اصلی نباید کل فریم را پر کند. به عقیده آن‌ها باید دو سوم چارچوب تصویر را به فضای منفی اختصاص بدهید، چرا که به متمایز شدن بیشتر سوژه کمک می‌کند. با این حال نباید دوربین گوشی را به حال خود رها کنید، بلکه باید قسمت فوکوس را حتما به وسیله لمس ناحیه مورد نظر روی نمایشگر مشخص نمایید.

تنظیم فوکوس دوربین
بهترین گوشی از لحاظ دوربین 2021

بعد از یادگیری آموزش عکاسی با گوشی نوبت به ویرایش می‌رسد. در مرحله ادیت تصویر باز هم می‌توانید سوژه اصلی را به وسیله ترفندهایی همچون افزایش نور در قسمت مورد نظر واضحتر کنید. اگر کادربندی را به درستی انجام نداده‌اید، در مرحله ویرایش قسمت‌های اضافی را ببرید. نور، کنتراست، میزان اشباع‌ شدگی و دیگر ویژگی‌ها همگی قابل تنظیم هستند. اگر با نحوه صحیح ادیت فایل‌های تصویری آشنایی ندارید، بعد از عکاسی با گوشی نتیجه را به یک اپلیکیشن اندروید یا آی او اس بدهید و یکی از افکت‌های آن را روی عکس اعمال کنید. بعد از حرفه‌ای شدن، داخل فتوشاپ یا لایت روم عکس خود را ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو

بهترین گوشی های موتورولا

توجه به فضای منفی در عکاسی با گوشی

منظور از فضای منفی محیط بین سوژ‌ه‌ها و همچنین اطراف آن‌ها است. با توجه کردن به فضای منفی حین عکاسی با گوشی یک عکس «خوب» را تبدیل به «عالی» خواهید کرد. کافی است به عکس سمت چپ بالا نگاهی بیندازید.

توجه به فضای منفی در عکاسی با گوشی
بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران

وقتی بخش‌های خالی زیادی را داخل قاب تصویر بگنجانید، سوژه بهتر نمایان و متمایز می‌شود و واکنشی قویتر را از سوی بیننده دریافت می‌کند. زمین خالی، دیوار، آب یا آسمان می‌توانند محیط منفی داخل تصویر شما باشند. دو تصویر بالا دید بهتری را در این زمینه ارائه می‌کنند. در آموزش عکاسی با موبایل همواره به دوری از افراط و تفریط تاکید می‌کنیم.

پیدا کردن چشم ‌اندازهای مختلف

گرفتن عکس از زوایای منحصربفرد سبب نقش بستن آن در ذهن بیننده خواهد شد. با این کار یک دید کاملا متفاوت و وهم‌ آلود از سوژه به تماشاچی می‌دهید. اغلب کاربران حین عکاسی با گوشی گجت را به صورت افقی رو به روی شی یا فرد مورد نظر نگه می‌دارند، به همین دلیل با توجه بیشتر به زاویه یک تصویر کاملا خاص و به یادماندنی ثبت خواهید کرد.

پیدا کردن چشم‌اندازهای مختلف
بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران / بهترین گوشی از لحاظ دوربین 2021 / بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 / بهترین گوشی های مناسب عکاسی 2021

دو عکس بالا دید خوبی را از چشم‌ اندازهای عکاسی کاملا متفاوت ارائه می‌کنند. می‌توانید آسمان را پس‌ زمینه قرار دهید و آن را تبدیل به فضای منفی عکس خود کنید. این تکنیک در یکی از عکس‌های بالا دنبال شده است. روش دیگر قرارگیری بالاتر سوژه است. برخلاف عکس گرفته شده از هواپیما، در تصویر دوم دوربین کاملا به صورت عمودی روی فرد متمرکز نشده است و کمی زاویه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های اوپو

بازی با انعکاس در عکاسی با موبایل

تماشای آسمان روی سطح آب به هر بیننده‌ای یک حس فوق‌العاده را القا می‌کند. دلیل آن ذاتی بودن جذابیت بازتاب در ذهن ما است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم همیشه در زمان عکاسی با گوشی به دنبال موقعیت‌های احتمالی برای بهره بردن از انعکاس بگردید.

بازی با انعکاس در عکاسی با موبایل
بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران / بهترین گوشی از لحاظ دوربین 2021 / بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 / بهترین گوشی های مناسب عکاسی 2021

گودال‌های آب، تجمیع آب در سطحی صاف روی زمین، آینه‌ها، عینک‌های دودی، شیشه‌های آب ‌خوری، لیوان‌ها و سطوح فلزی، همگی فرصتی را برای استفاده از انعکاس برایتان فراهم می‌کنند. اگر به دنبال ثبت عکسی خاص و زیبا هستید، نباید عجله کنید. باید چشمتان را خوب در محیط اطراف چرخانده و با در نظر گرفتن نکاتی که در این مطلب می‌آموزید، از فرصت‌ها استفاده کنید.

توجه به خطوط پیشرو در عکاسی با گوشی

در برخی عکس‌ها، یک خط نگاه بیننده را کاملا خیره و از یک سوی فریم به سمتی دیگر می‌کشاند. به این خطوط، خطوط پیشرو یا حرکت ‌کننده می‌گویند. خط پیشرو می‌تواند صاف یا منحنی باشد، اما در هر صورت باید بتواند نگاه تماشاکننده تصویر را با خود جا به ‌جا کند.

توجه به خطوط پیشرو در عکاسی با گوشی
بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران / بهترین گوشی از لحاظ دوربین 2021 / بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 / بهترین گوشی های مناسب عکاسی 2021

برای ایجاد حسی عمیق در عکس، توجه به خط یا خطوط پیشرو تکنیک فوق ‌العاده‌ای است. بیننده با مشاهده چنین تصویری تصور خواهد کرد که عکاس خیلی هدفمند فریم را ثبت کرده است، حتی اگر وی کاملا اتفاقی با چنین صحنه‌ای رو به رو شده و هیچ چیزی درباره خطوط حرکت‌ کننده از قبل ندانسته باشد!

سوالات متداول

در اینجا به برخی سوالات متداول مرتبط با بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران میپردازیم:

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی کدام است؟

بنابر اطلاعاتی که وبسایت معتبر دگزومارک منتشر کرده است و سنجش دقیق دوربین پرچمداران سال 2021 به نظر می‌رسد که در حال حاضر بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران هوآوی پی 50 پرو است.

ماژول اصلی دوربین این گوشی سه گانه و شامل سنسورهای 50، 12 و 13 مگاپیکسلی است. دوربین 50 مگاپیکسلی یک سنسور واید 23 میلیمتری است. لنز 12 مگاپیکسلی پریسکوپی است و سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید.

بهترین گوشی آیفون برای عکاسی کدام است؟

معمولا قدرتمندترین نسخه هر آیفون و آخرین نسل آن قوی‌ترین دوربین‌ها را دارند. در این نوشتار ما اشاره کردیم که آیفون 13 پرو مکس با ماژول سه گانه دوربین شامل سنسورهای 12 مگاپیکسلی واید،‌‌‌‌ تله فوتو و اولتراواید یکی از بهترین آیفون‌های بازار برای عکاسی است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: hubspot

نظر شما در خصوص بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    فقط mi 11ultra

    پاسخ

    جای 11t pro خالیه.درسته زوم اوپتیکال نداره ولی فیلمبرداری این گوشی بینظیره مخصوصا فیلمبرداری ماکرو.

    پاسخ

    سلام شما گلکسی s22 ultra رو جا انداختید .

    پاسخ

    کامل اشتباهه

    پاسخ

    با عرض سلام ،نگرانده عزیز لطفاً میشه بگید این رده بندی طبق سلیقه هست یا بر اساس بنچمارکها یا عدد و ارقام و بدون تعصب هست ؟پس شیائومی کجاست ؟ بدون تعصب هواوی هم باید رتبه اول یا دوم باشه

    پاسخ

    دوست عزیز رده بندی صعودیه. یعنی آخرین گوشی فهرست بهترینه. اگ دقت کنید هوآوی پی 50 پرو رده اوله و شیائومی می 11 اولترا رده دوم. معیار کار هم آمار دگزومارک رسانه معتبر حوزه تکنولوژی هست.

    پاسخ

    سلام من گوشی اینفنیکس نت۸ دارام بسیارگوشی خوبی هست مخصوصا دوربین بسیارعالی دارد

    پاسخ

    دوربین شاید اما چرت ننویسد که می ۱۱ لایت از s۲۱ الترا بهتره واقعا اطلاعاتتون رو از عمه قزی همسایه گرفتین

    پاسخ

    داداش هیچکدام از اینها به گردپای هواویp50 پرو نمی‌رسند الکی مقاله ننویسید

    پاسخ

    ولا هیچکدام به پای ایسوس نمیرسن..مخصوصا کوالکام و زنفون ۸

    پاسخ