coinex
otetmarket
propification.com

احتمالا این هفته 2 یارانه فروردین 1401 پرداخت خواهد شد

در اوایل این هفته، یارانه فروردین 1401 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. علاوه بر این، احتمال پرداخت یارانه مخصوص ماه رمضان در همین هفته نیز موضوع بحث است.

واریز یارانه فروردین 1401 به مبلغ 45 هزار تومان در این هفته حتما انجام خواهد شد؛ ولی واریز یارانه ماه رمضان در هفته‌های پایانی فروردین قطعی نیست. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

زمان پرداخت یارانه فروردین 1401 به حساب سرپرست خانوار

یارانه‌ای که در اوایل این هفته حتما واریز می‌‎شود، همان یارانه نقدی ماهانه است. همان یارانه 45 هزار و 500 تومانی که مبلغ آن از اول تاکنون بیشتر نشده است. اگر طبق اصول گذشته پرداختی این یارانه را انجام دهند، باید در روز شنبه 20 فرودین ساعت 24 واریز شود. این یارانه 134‌امین مرحله پرداخت یارانه نقدی به حساب 78 میلیون سرپرست خانوار است.

زمان پرداخت یارانه فروردین 1401

احتمال واریز یارانه ماه رمضان

یارانه دیگری که احتمال واریز آن در هفته جاری وجود دارد، یارانه ماه رمضان خواهد بود. بنابر اظهارات سازمان‌های مرتبط با یارانه، دولت مثل سالِ 1400 می‌خواهد یارانه‌ای را برای کمک به خانواده‌ها در ماه میهمانی خدا واریز کند.

جزئیات پرداخت این یارانه اعم از: میزان دقیق مبلغ این یارانه، تعداد نفرات دریافت کننده یارانه ماه رمضان و سنجش شرایط مشمولان، مراحل پایانی خود را طی می‌کنند. به زودی خبرهای نهایی در این حوزه منتشر خواهد شد. طبق احتمالات موجود در این زمینه، بیشترین احتمالات در مورد مبلغ پرداختی ماه رمضان، 150000 تومان است.

اگر بخواهیم بر اساس پرداختی سال گذشته مقایسه کنیم، باید بگوییم که در سال گذشته حدود 60 میلیون نفر، یارانه مخصوص ماه رمضان را دریافت کرده‌اند. میزان مبلغ این یارانه برای خانوارهای تک نفره، 55 هزار تومان بوده و این عدد در خانوارهای دونفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره و بیشتر به ترتیب 103، 138، 172، 205 هزار تومان پرداخت شده بود.

اگر مبلغ یارانه‌ها تغییر پیدا نکند امسال نیز باید منتظر یارانه ماه رمضان بین 55 تا 205 هزار تومان باشیم. اگر قرار بر پرداخت یارانه 150 هزار تومانی باشد، احتمالا تعداد یارانه‌بگیران کمتر از 60 میلیون نفر خواهد بود.

در نهایت بهتر است یادآوری کنیم که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، این ماه 22امین قسط تسهیلات وام یک میلیون تومانی که در اوایل کرونا پرداخت شد، فرا رسیده است و از مبلغ یارانه سرپرست خانواده کسر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد یارانه فروردین 1401 و یارانه ماه رمضان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر