coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تجربه معامله با حساب بایننس آرون گروپس

امکان تجربه معامله با حساب بایننس آرون گروپس مشابه صرافی بایننس با حداقل کمیسیون و اسپرد.  از ابتدای نوروز 1401، حساب بایننس آرون گروپس مشابه صرافی بایننس با حداقل کمیسیون، اسپرد و سوآپ به مجموعه حساب های این بروکر افزوده شده است.

مدیر عامل کمپانی آرون گروپس با اعلام این خبر گفت: پس ازنگرانی مسدود شدن حساب ایرانی ها در صرافی بایننس، آرون گروپس جهت تسهیل معاملات معامله گران، حساب بایننس آرون گروپس را با شرایطی مطابق با صرافی بایننس راه اندازی کرد.

تجربه معامله با حساب بایننس آرون گروپس

فرزاد وجیهی افزود: حساب بایننس آرون گروپس که بیش از 139 ارز دیجیتال را پوشش می دهد، دارای حداقل کمیسیون، اسپرد و سوآپ  و با اهرم 125می باشد. از مزیت این حساب عدم وجود سخت گیری های بایننس در مواجه با کاربران کشورهای تحریم شده است که این معامله گران می توانند بدون ترس از بلاک شدن حساب و موجودی خود، معاملاتشان را انجام دهند.

وی تصریح کرد اغلب این نمادها با کمیسیون و اسپرد بسیاری کمی به معامله گران ارائه می شود، به عنوان مثال  مشتریان بیت کوین را با اسپرد تنها 10 سنت می توانند معامله کنند.

بروکر آرون گروپس از ابتدای راه اندازی این حساب دوآفر نوروزی و رمضانی را به مشتریان حساب بایننس این بروکر تخصیص داده است.

آفر نوروزی شامل 100 دلار هدیه که تا 7 فروردینماه برقراربود ، و 10 دلار کش بک نقدی آفر رمضانی که تا عید سعید فطر مهلت دارد.

معامله گران بروکر آرون گروپس در یک ماهه رمضان، با معامله بیت کوین در حساب بایننس آرون گروپس تا ۱۰ دلار کش بک نقدی برای هر لات معامله ، دریافت می کنند.

لازم به ذکر است آرون گروپس یک بروکر معتبر بین المللی است که معامله بیش از 500 مارکت جهانی را  در بستری امن و پیشترفته به مشتریانش در سراسر خاورمیانه ارائه می دهد.

پایان خبر/

تکراتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر