coinex
راهنمای خرید تکراتو

استقبال بی سابقه از ماشین تسلا مدل 3

تسلا مدل 3 ، نسخه ی ارزانتر و پیشرفته تر ماشین های الکتریکی تسلا که با هدف ورود به بازار عمده طراحی شده بود با استقبال بسیاری مواجه شده است.

تسلا مدل 3 ، نسخه ی ارزانتر و پیشرفته تر ماشین های الکتریکی تسلا، که با هدف ورود به بازار عمده طراحی شده بود با استقبال بسیاری مواجه شده است.

ایلان ماسک، بنیانگذار کمپانی تسلا روز یکشنبه اعلام کرد که پیش خرید تسلا مدل 3 ، تنها در عرض 3 روز به 276000 نفر رسیده است. پیش خرید این مدل به سرعت در حال افزایش بوده و فراتر از پیش بینی های شرکت پیش می رود. قیمت اولیه ی تسلا مدل 3 معادل 35 هزار دلار برآورد شده و تا اواخر سال 2017 آماده ی فروش نخواهد بود.

ایلان ماسک در توییتر خود، استقبال از تسلا مدل 3 را به این شکل اعلام کرد: “سفارش 276 هزار تسلا مدل 3 تا پایان شنبه”. مراسم رونمایی از تسلامدل 3 ، پنجشنبه ی هفته ی گذشته برگذار شد. ایلان ماسک در توییت دیگری گفت: “پیش خرید تسلا مدل 3 شما را در منطقه ی جغرافیایی که قرار دارید، در اولویت قرار می دهد؛ به این ترتیب، سفارش زودتر موجب برخورداری از امتیازات بیشتر در منطقه می شود.”

مدل سواری دیگری نیز همراه با تسلا مدل 3 معرفی شد، تسلا با این کار قصد دارد توانایی خود را در تولید ماشین در حجم انبوه و برای عموم مردم نشان دهد. قیمت پایه ی این مدل، نصف قیمت مدل های لوکس اس و ایکس (70 هزار دلار) اعلام شده است.

ایلان ماسک روز پنجشنبه اعلام کرد که سفارش این محصول در سطح جهانی به 115 هزار رسیده و در توییت دیگری گفت: “قطعا باید درباره ی برنامه ی تولید این مدل تجدید نظر شود.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر