coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ رونمایی از Nothing Phone (1) مشخص شد

تاریخ رونمایی از Nothing Phone (1) مشخص شد. این کمپانی قصد دارد از نخستین گوشی خود رونمایی کند. برخی می‌گوید این اسمارت‌فون متفاوت به دنبال رقابت با آیفون است.

حالا پس از یک سال از انتشار افشاگری‌ها و تیزرهای گوناگون، شرکت ناثینگ قصد دارد اولین گوشی خود را به نام Nothing phone (1) با یک طراحی شفاف و تراشه اسنپ‌دراگون کوالکام به‌زودی معرفی کند‌.

گوشی ناثینگ بخشی از یک اکوسیستم بزرگ حول سیستم‌عامل Nothing OS خواهد بود‌. گوشی Nothing phone (1) در رویدادی به نام “Return to Instinct” که یک رویداد آنلاین از شهر لندن انگلیس خواهد بود رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی از Nothing Phone (1) مشخص شد

بر اساس آخرین افشاگری ها، گوشی Nothing Phone (1) از پنل پشتی شفاف و فریم میانی ساخته شده از آلومینیوم بازیافتی بهره خواهد برد.  از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. بااین‌حال، مشخصات دیگر هنوز ناشناخته است. به علاوه، پنل جلویی این گوشی نیز به نظر جذاب خواهد بود چرا که این برند اعلام کرده است حاشیه نمایشگر Nothing Phone (1) در بخش پایینی نمایشگر به حداقل ممکن رسیده است.

مطابق آخرین اعلام گوشی جدید Nothin روز 12 ژوئن مصادف با 22 خرداد 1401 رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی از Nothing Phone (1) مشخص شد

از دیگر مشخصات فنی احتمالی Nothing Phone (1) می‌توان به نمایشگر حفره‌دار 90 هرتزی، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین قلب تپنده گوشی برند Nothing تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود. حجم باتری این گوشی نیز برابر با 4500 میلی‌امپر ساعت خواهد بود که البته هنوز توان شارژ آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر