coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیا این تصاویر گوشی OnePlus 3 را نشان می دهند؟

چند وقتی است که شایعاتی پیرامون گوشی OnePlus 3 شنیده می شود. فوریه ی گذشته اعلام شده بود که این تولید کننده در ماه ژوئن از سومین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.

چند وقتی است که شایعاتی پیرامون گوشی OnePlus 3 شنیده می شود. فوریه ی گذشته اعلام شده بود که این تولید کننده در ماه ژوئن از سومین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.

ناگفته نماند که این اخبار می توانند صحت داشته باشند، چرا که اخیرا گوشی OnePlus 3 بیشتر سر زبان ها افتاده است. برای مثال، هفته ی گذشته اعلام شد که این گوشی از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره مند خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که نمایشگر 5.5 اینچی این دستگاه، از کیفیت رزولوشن 1080*1920 تمام اچ دی، با تراکم پیکسل 401ppi برخوردار باشد. از دیگر قابلیت های پردازشی گوشی OnePlus 3 می توان به پردازنده ی اسنپ دراگون 820، چهار هسته ای، قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 اشاره کرد.

رم 4 گیگابیتی، 32 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و اندروید 6.0.1 مارشمالو، از سایر ویژگی های با اهمیت این گوشی هستند.

امروز، تصاویری که گفته می شود مربوط به گوشی OnePlus 3 باشند در سایت ویبو منتشر شده اند؛ در این تصاویر، گوشی داخل قاب جالبی قرار گرفته که نام آن را می پوشاند. با اینحال، دکمه ی هوم دستگاه در جلوی آن قابل مشاهده است.

در ادامه، تصاویری که منصوب به گوشی OnePlus 3  هستند را مشاهده خواهید کرد.

در ادامه، تصاویری که منصوب به گوشی OnePlus 3  هستند را مشاهده خواهید کرد. در ادامه، تصاویری که منصوب به گوشی OnePlus 3  هستند را مشاهده خواهید کرد. در ادامه، تصاویری که منصوب به گوشی OnePlus 3  هستند را مشاهده خواهید کرد. در ادامه، تصاویری که منصوب به گوشی OnePlus 3  هستند را مشاهده خواهید کرد. چند وقتی است که شایعاتی پیرامون گوشی OnePlus 3 شنیده می شود. فوریه ی گذشته اعلام شده بود که این تولید کننده در ماه ژوئن از سومین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر