;
coinex

فصل هشتم جوکر با حضور زنان بازیگر برگزار می‌شود

فصل هشتم جوکر با حضور زنان بازیگر برگزار می‌شود. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

توضیحات احسان علیخانی از شرط حضور بازیگران زن ایرانی در فصل جدید سریال جوکر با واکنش های مثبت کاربران در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام مواجه شد. علیرغم ظهور نسل جدیدی از کمدین‌های زن اما هیچ کدام از آنها به سریال جوکر دعوت نشده‌اند تا با نخندیدن و خنده گرفتن از دیگران برنده این شو شود.

فصل هشتم جوکر با حضور زنان بازیگر برگزار می‌شود

احسان علیخانی در قسمت آخر سریال جوکر در پاسخ به انتقاد امیرمهدی ژوله، درباره حضور زنان در برنامه جوکر گفت: «ما همین الان هم آماده هستیم تا فصل جدید جوکر را با حضور بانوان شروع کنیم اگر کمی چهارچوب ها بازتر شود و اجازه این کار به ما داده شود».در سال‌های اخیر محافظه‌کاری از سطح مدیران به تهیه کننده‌ها رسیده است.

رضا نیکخواه، بازیگر به همشهری‌آنلاین گفته است:

مردم باید بخندند، احتیاج به خنده دارند. معتقدم همین کار را خانم‌ها هم باید اجرا کنند. به آقای علیخانی پیشنهاد دادیم که یک بخش را به خانم‌ها اختصاص بدهید تا آنها جوکر را اجرا کنند. امیدوارم انجام شود.

بسیاری از افراد با پخش جوکر، ما را که در خیابان می‌دیدند با تمام سلول‌های وجودشان برای ما دعا می کردند که با این برنامه باعث شدیم در کنار خانواده با تمام مشکلاتی که دارند، بخندند. این کار خیلی ارزش دارد.

غیبت زنان در برنامه‌ی جوکر در روزهای اخیر بحث برانگیز شده است؛ برای مثال زینب موسوی، طنزپرداز شناخته شده در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داده و علت را در «تبعیض جنسیتی» دانست.

اخبار بیشتر:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بازیگران زن بدرد برنامه جوکر نمی خوره، خودتان در این مدت برنامه جوکر را دیده اید کارهایی را که آقایون انجام می دهند از نظر آزادی حرکتی هیچکدام از خانمها نمی توانند انجام دهند و فردا میشه داستان و فکر می کنم یک برنامه بی روحی باشه.

    پاسخ