;
coinex

سکته ژاله صامتی ؛ آخرنی وضعیت سلامت داور عصر جدید

سکته ژاله صامتی شایعه ایست که با انتشار ویدیویی در فضای مجازی داغ شده است. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در پی انتشار یک فیلم از فینال برنامه عصر جدید در اینستاگرام و ترس شدید ژاله صامتی و امین حیایی حین اجرا، برخی صفحات فضای مجازی شایعه کردند تنها داور زن عصرجدید سکته کرده است.

در این ویدیو اجرای دلهره آور فینالیست عصر جدید باعث سکته زدن ژاله صامتی و امین حیایی و همچنین ترس تماشاچیان شد.

سکته ژاله صامتی ؛ آخرنی وضعیت سلامت داور عصر جدید

پس از پخش این قسمت از عصرجدید در شبکه های اجتماعی ماجرای سکته کردن ژاله صامتی و حتی مرگ این بازیگر زن منتشر شد اما این شایعه ای بیش نبوده است.

این ویدیوی جنجالی را در ادامه تماشا کنید:

با حضور ژاله صامتی در فصل سوم برنامه استعدادیابی عصر جدید، فضای برنامه کمی تلطیف شد. به طوری که یکی از بخش‌های جذاب برنامه، بگومگوهای احسان علیخانی و ژاله صامتی است. گاهی این کل کل‌ها به جاهای باریک می‌کشد؛ به طوریکه هر چند وقت یکبار شایعه قهر ژاله صامتی و ترک برنامه عصر جدید به گوش می‌رسد. اما خود ژاله صامتی در مصاحبه‌هایش بگومگوهای میان خود و علیخانی را جالب می‌داند و به نظرش فضای دوست‌داشتنی‌ای را به وجود می‌آورد که حضار و مخاطبین تلویزیون از آن لذت می‌برند.

احسان علیخانی یکی از مجری‌های توانمند صدا و سیماست. او سال‌ها مجری برنامه ماه عسل بود؛ برنامه‌ای که به خاطر محبوبیتش در بهترین ساعت ماه رمضان روی آنتن شبکه سه می‌رفت. فضای برنامه با ماه رمضان هارمونی ایجاد می‌کرد که مخاطبین دوستش داشتند؛ اما با افزایش فضای غم و غصه در جامعه، مدیران شبکه سه تصمیم به پایان برنامه ماه عسل گرفتند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر